Вік волі не бачити. Огляд гри A Way Out

24 квітня 2018, 06:41

Найкраща гра на двох? Друга гра студії Hazelight Studios розрахована на гру удвох. НВ спробувало нову гру і ось наші враження.

Після всіх скандалів з лутбоксами і викачуванням грошей, дивуєшся, як Electronic Arts зацікавилася маленькою студією Hazelight Studios. Звичайно, на E3 2017 Юсеф Фарес, голова HS, був дуже переконливий, але цього мало. Як в старі добрі EA взяла під своє крило молодих і перспективних розробників, які працювали над вкрай цікавим проектом.

Відео дня

A Way Out продовжила концепцію першої гри Фареса Brothers: A Tale of Two Sons. Сьогодні ми дізнаємося, чи вартий другий млинець Hazelight Studios ваших грошей і уваги. Оскільки гра націлена на спільне проходження, то й матеріал буде дещо кооперативний з коментарями другого гравця.

Пригоди починаються

"Найкрутіші історії починаються в тюрячці", - другий гравець.

Історія A Way Out, як за канонами The Elder Scrolls, починається в тюрмі. Контрабандист і сім'янин Лео зустрічає "вбивцю" на ім'я Вінсент. Спочатку їх спілкування не складається, але хлопці знаходять точки дотику. Об'єднала ув'язнених не любов до аніме або Queen, а жага помститися їх колишньому колезі. Хлопці розуміють, що сидячи у в'язниці пустити кулю в лоб недругу буде проблематично, і вони зважуються на втечу.

Тут починається умовно перша частина історії. Решта дві присвячені пошукам "колеги" і безпосередньо акту помсти. Сценаристи не стали розтягувати хронометраж і залишили тільки потрібні сцени, що розкривають персонажів. В результаті вийшла насичена подіями історія, яка тримає увагу до самого кінця.

За шість годин сюжетної кампанії гравці більше дізнаються про персонажів і їх мотивацію. Сценаристи включили в сюжет багато деталей, які розкривають героїв з різних боків. До середини гри ви й не помітите, як почнете переживати і радіти разом з ними. Як то кажуть: "Переживаю за стосунки персонажів більше, ніж за свої".

"В A Way Out є все, що потрібно відмінній грі: живі персонажі, атмосфера і сюжет. Особливо, мені сподобалися характери персонажів. Спокійний врівноважений Вінсент і Лео, що критикує все і вся", - другий гравець.

На зв'язок з персонажами впливає і харизма. Лео і Вінсент – два типових персонажі: молодий і буйний, і дорослий і розсудливий. Вони доповнюють один одного, створюючи відмінний дует. Особливо це помітно, коли гра дає вибір плану дій. Ви можете вчинити зухвало і жорстко, вибравши план Лео, або ж більш обдумано, як скаже Вінсент. На жаль, це не впливає на світ гри, і кінцівка кожного сюжетного завдання слідує своїм сценарієм.

Вік волі не бачити

В A Way Out розробники розвинули ідею Brothers: A Tale of Two Sons. Hazelight Studios залишили гравцям тільки кооперативний режим за розділеним екраном, поставивши перед фактом, що їм доведеться працювати разом. До цього аспекту мені довелося звикати. Спочатку, звертаючи увагу на екран другого гравця, я відправляв свого персонажа в стіну.

Коли мозок адаптується до такої особливості, зникає більша частина проблем, пов'язаних з управлінням. Тепер ми не тупим в QTE, нормально пересуваємося по локаціях і розгадуємо загадки. Приблизно з цих трьох механік і складається велика частина гри.

Втеча з Шоуш... Втеча з в'язниці – справа непроста. У героїв є чіткий план, але його виконання вимагає злагоджених дій. Наприклад, щоб вибратися з камери, один гравець повинен стежити за пересуванням охорони, поки інший робить дірку в стіні. Якщо охоронці помітять ваше прагнення на волю, то готуйтеся до карцеру. Взагалі, вся тюрма – це один великий пазл, який Вінсент і Лео повинні розгадати спільними зусиллями.

Смак свободи

Вибравшись на волю, хлопці потрапляють інтерактивний живий світ. Під час пошуків, Вінсент і Лео будуть потрапляти на локації, які наповнені різноманітними активностями. У лісі можна ловити рибу і купатися у воді. У будинку літньої пари стоїть піаніно, на якому можна зіграти в міні-гру на зразок Guitar Hero. А в містах ви знайдете собі співрозмовника, який розповість свою історію або навіть зіграти в бейсбол.

A Way Out взагалі складається з таких дрібниць, які роблять відкритий світ живим. Після чергової гонитви або бійки гравцям дають трохи розслабитися. Це не тільки розбавляє геймплей, але й дає відпочити. Адже, якщо тримати гравця в напрженні весь час, він просто втомиться і відкладе проходження до наступного сеансу. А так, гра проходиться на одному диханні, особливо з хорошою компанією.

"Найцікавіша частина A Way Out – товариш. Багато в чому через це мені й сподобалася гра", - другий гравець.

Помсту подають холодною

Третя частина гри перетворюється на Uncharted на мінімалках. Сценаристи вирішили, що пора б дати гравцеві зброю для різноманітності. Ідея чудова, але я б попрацював над реалізацією. Розробники зробили крутий екшн рівень, який швидко і легко проходиться, але облажалися зі стріляниною.

Протягом сюжетної кампанії гравця рідко підпускають до вогнестрілів. Він особливо й не потрібен, і в кінці гри ти розумієш чому. Стрілянина в A Way Out зроблена погано. Приціл рухається рваною, зброя відчувається пластиковою, а індикація влучень геть відсутня. Місцями навіть незрозуміло, чи влуив ти у ворога. На щастя, цей момент проходиться швидко і стрілянина не встигає роздратувати остаточно.

A Way Out – вердикт НВ

Що таке A Way Out? Це найкращий представник кооперативних action-adventure. У грі присутні дрібні недоліки, але вони зникають на тлі всіх достоїнств гри. Сюжет, геймплей і постановка – заради цих речей варто зіграти в A Way Out. Загалом, вердикт НВ – 8.5 "Втеч з Шоушенка" з 10.

Зіграти можна на PS4, XONE і PC. Примітно, що пройти сюжетну кампанію можна навіть з однією копією гри, якщо другий гравець завантажить демку.

poster
Підписатись на щоденну email-розсилку
матеріалів розділу Техно
Розсилка про те як технології змінють світ
Щопонеділка

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

Показати ще новини
Радіо НВ
X