Не тільки шахи. Штучний інтелект переміг людей в Starcraft
Програма AlphaStar, розроблена підрозділом Google DeepMind, змогла обіграти двох професійних гравців в стратегію StarCraft II.
Зокрема, в серії тестових матчів AlphaStar переміг Гжегожа Комінца з команди Team Liquid, одного з найсильніших професійних гравців StarCraft в світі, повідомляється на офіційному сайті DeepMind .
Незважаючи на значні успіхи в таких відеоіграх, як Atari, Mario, Quake III Arena Capture the Flag і Dota 2, до цих пір методи штучного інтелекту не справлялися зі складністю StarCraft. На відміну від таких ігор, як шахи або го, в яких гравці бачать все, важлива інформація прихована від гравця StarCraft і повинна активно виявлятися "розвідкою".
Суперниками AlphaStar були представники Team Liquid: поляк Гжегож Комінч і німець Даріо Вюнш. Остаточний рахунок у серії змагань - 10: 1 на користь AlphaStar, причому людина змогла перемогти тільки експериментальну версію AlphaStar.
При створенні AlphaStar використовувався метод глибокого навчання з підкріпленням, а також навчання з учителем, в якості тренувального матеріалу розробники використовували надані компанією Blizzard записи ігор справжніх людей. Це дозволило AlphaStar імітувати базові мікро- і макро-стратегії, які використовуються гравцями в StarCraft.
Після навчання фахівці DeepMind змусили програму грати сама з собою. Розробники відзначають, що спочатку AlphaStar застосовувала тактику швидкої перемоги шляхом будівництва великої кількості порівняно дешевих юнітів. Однак потім нейромережа навчилася боротися з такими атаками і почала робити упор на економічний розвиток.
Коментатори матчів AlphaStar проти людей відзначили феноменальний мікроконтроль комп'ютерного гравця. Іншими словами, це навик своєчасно і доцільно керувати окремими бойовими одиницями і їх групами в різних ділянках ігрового поля.
Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.