Домагання, сексизм, біди Diablo і Warcraft. 10 проблем культової ігрової студії Blizzard

11 серпня 2021, 21:05
НВ Преміум

Що відбувається з Blizzard Entertainment, яка колись була королем ігрового ринку?

З 1991 по 2010 рік Blizzard Entertainment вважалася однією з провідних компаній в ігровій індустрії.

Вона випустила цілий перелік культових проектів: дилогію Diablo, три частини Warcraft, StarCraft, а також World of Warcraft. Завдяки останній жанр MMORPG протягом семи років не поступався за популярністю шутерам і екшенам.

Відео дня

З 2010 по 2016 рік було помітно, що Blizzard відчуває якісь проблеми, але все ж справляється з ними. Вона скасувала кілька великих проектів, але зуміла випустити багатокористувацьку гру Hearthstone і шутер з елементами MOBA Overwatch.

Перша гра завдяки умовно-безкоштовній моделі поширення за півроку від моменту запуску залучила 20 млн осіб, а продажі другої за два тижні після виходу перевищили 7 млн копій.

А ось після 2016 року Blizzard немов прокляли. Компанія не зуміла випустити жодного повноцінного нового проекту, а реліз перевидання Warcraft III з підзаголовком Reforged обернувся повним провалом і став приводом для гучного скандалу.

І це далеко не всі біди, з якими довелося зіткнутися компанії. Ми в редакції НВ Техно проаналізували її діяльність за останні роки і зібрали в одному матеріалі десять головних проблем сучасної Blizzard.

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

Показати ще новини
Радіо НВ
X