Майже TikTok. Функцію YouTube Shorts запустили в Україні

14 липня 2021, 15:28

YouTube сьогодні оголосив про запуск бета-версії YouTube Shorts в Україні. Цей інструмент дозволяє знімати яскраві короткі відео на смартфон і відразу публікувати їх.

Минулого року розробники почали тестувати функцію в Індії та США, а потім запустили бета-версію ще в 26 країнах.

А вже з 14 липня бета-версія YouTube Shorts стала доступна у понад 100 країнах світу, де доступний власне YouTube, зокрема і в Україні.

Відео дня

Незважаючи на те, що короткі відеоролики вже можна було переглядати на платформі, користувачі у всьому світі вперше зможуть отримати доступ до інструментів створення, зокрема можна буде знімати кілька уривків і об'єднувати їх в один ролик, записувати відео з музикою і змінювати швидкість запису.

Розробники додали спеціальний розділ для таких відео на головній сторінці YouTube і створили вкладку Shorts в мобільній версії.

Щоб створити відео YouTube Shorts, на мобільному пристрої ввійдіть на YouTube, натисніть значок «плюс» в нижній частині екрана, а потім «Створити коротке відео».

Користувачі також зможуть робити семпли аудіо з мільярдів звичайних роликів на YouTube. Реакції на жарти, новий погляд на комедійні скетчі, готування за останніми рецептами — це лише кілька прикладів роликів, які можна створювати таким чином. При цьому автори самостійно вирішують, чи можуть інші користувачі використовувати контент з їхніх довгих відео.

«Чим частіше користувачі будуть створювати і дивитися короткі відео, тим краще наша система стане розпізнавати і просувати їх. Це допоможе глядачам швидше знаходити новий контент улюблених авторів і залишатися в курсі всіх трендів», — підкреслили в YouTube.

Крім того, тепер автори і виконавці можуть додавати текст в певні частини відео, додавати автоматичні субтитри, а також записувати ролики тривалістю до 60 секунд прямо в інструменті YouTube Shorts.

«Під час глобального запуску бета-версії у вас буде доступ до мільйонів пісень та музичних каталогів від понад 250 лейблів та видавців по всьому світу, зокрема лейблів та видавничих компаній Universal Music Group, Sony Music Entertainment та Sony Music Publishing, Warner Music Група і Warner Chappell Music та багатьох інших», — відзначили в компанії.

Функція Shorts (бета) запущена в Україні сьогодні, 14 липня і стане доступною всім користувачам протягом декількох тижнів.

Раніше НВ писав, що YouTube перестане рекламувати платформи з азартними іграми на головних банерах. Крім цього відеохостинг заборонив політичну рекламу, рекламу алкоголю і лікарських засобів, які відпускаються за рецептом.

Представники відеохостингу повідомили, що заборона реклами азартних ігор та інших видів рекламних банерів пов’язана з переходом на «більш таргетовані оголошення», які купуються на основі кількості показів.

В YouTube вважають, що після цієї заборони одному рекламодавцю буде важче домінувати на головній сторінці відеохостингу.

Йдеться про заборону гемблінгових платформ, політичної реклами, реклами алкоголю і лікарських засобів, які відпускаються за рецептом, на банерах, розміщених у верхній частині головної сторінки YouTube. Зміна набула чинності з моменту оголошення про нєї.

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

Показати ще новини
Радіо НВ
X