Facebook вже боїться. Колишні співробітники WhatsApp запустили соціальну мережу HalloApp

20 липня 2021, 13:46

Колишні топ-менеджери WhatsApp запустили приватну соцмережe HalloApp — гібрид соціальної мережі і месенджера, призначений для спілкування родичів і близьких друзів.

Починаючи з понеділка, будь-який бажаючий може завантажити і підписатися на HalloApp в Apple App Store і Google Play на пристроях Android.

Між HalloApp і WhatsApp є багато паралелей: додаток призначений для групового або індивідуального чату з близькими друзями і сім'єю, єдиний спосіб знайти людей — це знати їх номер телефону, повідомлення зашифровані, в додатку немає реклами.

Відео дня

У той час як інші стартапи протягом багатьох років намагалися і не змогли створити успішні соціальні мережі для близьких друзів, минула робота двох співзасновників HalloApp, Ніраджа Арора і Майкла Донохью, робить цю чергову спробу примітною. Вони обоє працювали в WhatsApp до і після того, як Facebook купив його за $ 22 млрд.

До 2018 року Арора був головним бізнес-директором WhatsApp і ключовою фігурою в переговорах щодо угоди з Facebook. Донохью був технічним директором WhatsApp майже дев’ять років, перш ніж покинув Facebook в 2019 році.

Арора і Донохью нещодавно дали інтерв'ю подкасту Крістофера Локхед «Follow Your Different», в якому Арора сказав: «Я думаю, що найкращий спосіб рости — це створювати дивовижний продукт, про який люди люблять розповідати своїм друзям і родині».

HalloApp розбитий на чотири основні вкладки — домашня стрічка повідомлень від ваших друзів, групові чати, індивідуальні чати і налаштування — і його загальний вигляд мінімалістичний. Немає алгоритмів сортування постів або групових чатів.

Арора виклав філософію HalloApp в блозі компанії в понеділок, в якому позиціонує його як протиотруту від традиційних соціальних мереж, орієнтованих на взаємодію.

«Уявіть, що ваші друзі в мережі є вашими справжніми друзями. Уявіть, що ваша стрічка не заповнена людьми і повідомленнями, які вам не цікаві. Уявіть, що ви переглядаєте важливі моменти і бачите те, що ви хотіли, щоб ви бачили, а не те, що алгоритм хотів, щоб ви побачили. Уявіть, що з вами не поводяться як з продуктом», — написав він.

Хоча в повідомленні в блозі не згадується конкретно Facebook, не секрет, що два співзасновника WhatsApp, Ян Кум і Брайан Актон, залишили Facebook через розбіжності з приводу планів монетизації WhatsApp за допомогою реклами.

Актон, який зараз фінансує додаток для обміну зашифрованими повідомленнями Signal, написав у Твіттері «#deletefacebook» в розпал скандалу з Cambridge Analytica. У WhatsApp досі немає реклами, але Facebook недавно зробив спробу спонукати компанії продавати товари і взаємодіяти з клієнтами через додаток.

Зрештою HalloApp планує стягувати з користувачів плату за функції по підписці, імітуючи первісну монетизацію WhatsApp до того, як його купила Facebook. На даний момент компанія з 12 людей використовує нерозкриту суму грошей, яку співзасновники залучили від інвесторів.

Раніше НВ писав, що колишні співробітники Google створили новий пошуковик без реклами.

Шрідхара Рамасвамі і Вівек Рагхунатан допомогли перетворити пошуковик Google на рекламного гіганта, а тепер створили пошукову систему Neeva без реклами.

За словами творців, Neeva — це дійсно нова пошукова система, офіційно запущена 29 червня. Її особливість — абонентська плата за використання.

Хоча пошуковик дуже схожий на Google у багатьох відношеннях — з деякими власними особливостями — він відмовляється від бізнес-моделі веб-гіганта, заснованої на рекламі, щоб уникнути відволікаючих чинників, проблем з конфіденційністю та інших компромісів. Пошукачем можна користуватися безкоштовно протягом трьох місяців — досить довго, щоб користувачі могли звикнути до нього, — і $ 4,95 на місяць після цього.

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

Показати ще новини
Радіо НВ
X