І порно, і завзято. Сім уроків маркетингу від найбільшого порносайту PornHub

3 червня 2018, 07:03

Сучасна порноіндустрія - це не тільки відео для дорослих. Це ще і боротьба за рівність статей і приватність в інтернеті. Не вірите? Значить, ви нічого не чули про маркетингові чудеса найбільшого порносервісу Pornhub.

Порнографія в інтернеті – одна з найприбутковіших сфер. Колосальні гроші з реклами та передплати дають можливість порносайтам та їхнім власникам розвиватися в інших напрямах і адаптувати свій сервіс до вимог сучасного світу.

Відео дня

Так, нещодавно, найпопулярніший порносайт PornHub запустив безкоштовний VPN-сервіс для обходу блокування і захисту анонімності користувачів.

Тобто, по суті, в умовах жорсткої економії різних медіа на всіх платформах, великий порносайт може дозволити собі розробку і створення безкоштовного сервісу лише для того, щоб утримати аудиторію і залучити нових клієнтів.

Масштаби порно в інтернеті дійсно вражають. За 10 років існування PornHub, тільки цей сайт зібрав майже 700 терабайтів відео. Щоб переглянути усі відео на сайті, вам знадобиться 173 роки або більше ніж півтора мільйона годин.

Попри те, що 75% аудиторії заходять на сайт з мобільних пристроїв – PornHub посідає 31-ше місце у списку найпопулярніших світових веб-сторінок, акурат між Google Hong Kong та Twitch.

Згідно з дослідженням Psychology today, 90% юнаків і 60% дівчат віком до 18 років дивилися порно. Шансів пропустити такий деструктивний контент у молоді мало, адже, за різними підрахунками, 30% обсягу всього інтернету займає порно.

Показовим був нещодавній випадок на Гаваях: коли жителі дізналися, що новина про балістичну ракету, яка летить на острів, виявилася фейковою – вони з полегшенням повернулися до життя, і, передусім, почали дивитися порно. Трафік PornHub, під час повідомлення про загрозу авіаудару, впав на 77%, а після того як новину спростували – виріс на 48% від звичайного у цей час.

Побутує думка, що порноіндустрія навіть вплинула на технічний прогрес. Саме через те, що аудиторія відео для дорослих підвищила потребу у високошвидкісному інтернеті, у світі почали розвивати ADSL-технології та 3G-з'єднання.

Також, оскільки переважно порно зберігалося спочатку у VHS, а потім у Blu-ray, саме ці формати стали основними і найприбутковішими для компаній по всьому світі.

Деякі навіть жартують, що можливість перегляду порно на телефоні спричинила масовий розвиток смартфонів з великими сенсорними екранами.

Всупереч надмірному інтересу аудиторії до порно, розробники ведуть активну рекламну кампанію порнографії, вкладають величезні гроші у просування та навіть створюють якісні вірусні SMM-ролики, які стають популярними і на просторах противників порноматеріалів – Facebook та YouTube.

Популярні порносайти навіть піклуються про свій імідж та борються з проблемою дискримінації жінок у порно, створюючи контент як для хлопців, так і для дівчат, до того ж різних орієнтацій.

З огляду на це, НВ розбиралося, чого можна навчитися у порно-маркетологів.

Анонімність

На тлі скандалів з витоками персональних даних, створення власного VPN-сервісу PornHub було як ніколи мудрим та своєчасним рішенням.

Хто б з користувачів захотів, щоб інформація про їхнє підключення, і тим більше історію браузера, раптом стала доступною будь-кому?

Саме тому PornHub створив VPNhub – безкоштовний VPN-сервіс для захисту інтернет-з'єднання.

«Для PornHub, який протягом дня відвідує 90 млн користувачів і більшість з них заходить на сайт десь у дорозі, особливо важливо продовжувати забезпечувати конфіденційність відвідувачів», – сказав віце-президент PornHub Корі Прайс у своїй заяві.

Компанія стверджує, що VPNhub має 1000 серверів у понад 15 країнах, і що сервіс не буде реєструвати призначені для користувача дані або активність перегляду.

Використання алюзій і асоціацій

Для того, щоб розмістити рекламу порносайтів на найпопулярніших інтернет-платформах (зокрема на Facebook і YouTube), потрібно вдаватися до хитрощів, адже компанії банять будь-які порноматеріали.

Саме тому, іспанські рекламісти PornHub – Officer & Gentleman – придумали замаскувати різдвяну преміум-підписку на Pornhub під сімейний подарунок дідусеві від онука.

У кінці відео, чоловік старшого віку радіє подарунковій картці PornHub з написом: «У це Різдво, подаруйте найзворушливіший презент».

Візуалізація даних

У кінці 2017-го, PornHub опублікував різноманітну інфографіку зі статисткою свого сайту за рік.

Дані були настільки добре деталізовані, промальовані та просто візуально привабливими, що новина миттєво розлетілася по всіх світових ЗМІ.

Інформація враховувала: обсяги завантаженого і переглянутого відео за рік; найпопулярніші жанри і запити по кожній країні; найпопулярніших порноактрис і порноакторів; країни, які найчастіше дивляться порно; середній час перебування на сайті в різних куточках світу; найактивніший час доби для перегляду порно та багато іншого.

Гумор та дотепність

Ще одна важлива риса, яку мають почерпнути професійні маркетологи від PornHub.

Їхній сайт не є статичним, і постійно змінює свій дизайн залежно від календарних свят. Найчастіше – це жартівливі зміни, покликані привернути аудиторію.

Так, одного разу, на перше квітня, PornHub створив повністю окремий ресурс – CornHub, порносайт про кукурудзу.

Неіснуючі відео з назвами «повністю оголений кукурудзяний качан», «варіння гарячої молодої кукурудзи» і «жорстке очищення, якого ви ще не бачили» миттєво розлетілися мережею і стали предметом обговорення на довгий час.

Амбіційність та масштаб

Чим більше рівень безглуздя – тим швидше воно стане популярним.

Напевно, саме цим правилом керувалися креативщики PornHub, коли вирішили запустити збір коштів на зйомку першого порно у космосі.

Перший фільм для дорослих, знятий повністю в космосі, мав називатися Sexploration. Людство вирішило відправити на таку місію одну з найпопулярніших порноактрис Єву Ловію, і найвідомішого порноактера – Джонні СІнса, aka «лисий з Brazzers».

Попри те, що ідея провалилася, і порносайт не зібрав необхідних для польоту $3,5 млн, PornHub отримав колосальну вигоду від своєї ідеї, та, знову ж таки, пропіарився на всіх світових медіаплатформах.

Активність і всюдисущість

Крім реклами по всьому інтернету, PornHub навіть мав рекламний банер на одній з центральних площ Нью-Йорка – Таймс-сквер.

Але і цього недостатньо для постійного зростання і розвитку бізнесу. Керівники PornHub вирішили створити сатиричний Твіттер-акаунт, у якому вони постійно стібуть селебрітіс і жартують на теми нижче пояса.

«З Днем Народження, Джастін Бібер! Ми безкоштовно продовжили ваш преміум-аккаунт, з тих пір як ви стали нашим фанатом!»

«Джастін Бібер, не переживайте! PornHub має розділ Latina, щоб вам простіше було пережити розрив з Селеною Гомез».

Підтримка трендів та благодійності

Не варто забувати і про вигоду від ідеї безкоштовного добра для всього світу.

Для цього PornHub навіть запустив кілька благодійних акцій. Одна з них, «PornHub Gives America Wood», покликана зберегти ліси Америки. На кожні 100 відеороликів категорії «Big Dick», PornHub пообіцяв посадити дерево.

А інша кампанія порносайту підтримує боротьбу з раком молочної залози. PornHub жертвував один цент на кожні 30 відеороликів, переглянуті в категорії «Big tits» або «Smal tits».

Крім цього, PornHub фінансував мобільну службу «Автобус грудей» для забезпечення безкоштовних перевірок раку молочної залози по всій Америці.

Наскільки цинічним є такий піар – сказати складно, адже, з одного боку, це реальна соціальна допомога, а з іншого – реклама порносайту завдяки тяжкохворим.

Напевно стверджувати можна лише одне: у сучасному світі комерція стерла будь-які моральні обмежувачі та розмила поняття культури як такої.

poster
Підписатись на щоденну email-розсилку
матеріалів розділу Техно
Розсилка про те як технології змінють світ
Щопонеділка

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

Показати ще новини
Радіо НВ
X