Поганий рік. Продажі смартфонів падають в усьому світі

31 січня 2019, 14:07

За попередніми даними Міжнародної корпорації даних IDC, світові обсяги продажів смартфонів скоротилися на 4,1% в 2018 році.

За весь рік було відвантажено 1,4 млрд пристроїв, це "найгірший рік в історії поставок смартфонів", повідомляється на офіційному сайті компанії IDC .

В останньому кварталі 2018 року постачальники смартфонів відправили в цілому 375,4 млн. пристроїв, що відповідає скороченню ринку в порівнянні з тим же періодом попереднього року на 4,9%. Це був п'ятий квартал поспіль, коли ринок скорочувався в річному численні.

Відео дня

"У всьому світі ринок смартфонів зараз перебуває в замішанні. За винятком декількох швидкозростаючих ринків, таких як Індія, Індонезія, Корея і В'єтнам, в 2018 році ми не побачили багато позитивної активності", - сказав Райан Рейт, віце-президент програми IDC по відстеженню мобільних пристроїв в усьому світі.

На думку експертів в падінні продажів винні кілька факторів, в тому числі продовження циклів заміни гаджетів, підвищення порогу проникнення на багато великих ринків, політична і економічна невизначеність і зростаюче розчарування споживачів ціною нових смартфонів.

У Китаї, на частку якого припадає близько 30% світового споживання смартфонів, 2018 рік був ще гірше, ніж 2017, а обсяги продажів скоротилися трохи більше ніж на 10%. У той же час 4 провідних бренду, серед яких все китайські - Huawei, OPPO, Vivo і Xiaomi, - збільшили свою частку на китайському ринку приблизно до 78% у порівнянні з 66% в 2017 році.

Лідером глобального ринку з 20,8% залишається Samsung, хоча продажі південнокорейського виробника і знизилися в минулому році на 8%, до 292 млн смартфонів. Впали і поставки Apple, яка як і раніше знаходиться на другому місці з 14,9%, - на 3,2%, до 209 млн.

Досить сильне зростання показали китайські виробники: поставки Huawei виросли в 2018 році на 33,6%, до 206 млн. Китайська компанія з часткою ринку 14,7% майже наздогнала Apple. Xiaomi потрапила в п'ятірку лідерів в 2018 році: річний обсяг поставок виріс на 32,2% в порівнянні з аналогічним періодом минулого року, а обсяги продажів перевищили 100-мільйонний ринок. Як і у OPPO, що зайняла 4 місце, Індія та Індонезія залишаються основними ринками збуту за межами Китаю. Проте, Xiaomi досягла успіху на кількох ринках в Західній Європі.

Зі збереженням складних ринкових умов в першому кварталі 2019 року ймовірність зниження ринку в цьому році стає все реальнішою.

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

Показати ще новини
Радіо НВ
X