Читаєш — плати. Twitter зробив платну передплату доступною для користувачів iOS

1 листопада 2021, 12:04
Передплата доступна лише у програмі (Фото:Twitter)

Передплата доступна лише у програмі (Фото:Twitter)

Сервіс мікроблогів розширив використання функції Super Follows, яка дозволяє користувачам монетизувати свій обліковий запис Twitter та створювати ексклюзивний контент.

Раніше ця опція була доступна лише деяким користувачам у США та Канаді.

Super Follows дозволяє користувачам підписуватися на акаунти, що їм сподобалися, за щомісячну абонентську плату в обмін на ексклюзивний контент.

Відео дня

Функція Super Follows була представлена у лютому як спосіб для користувачів Twitter пропонувати ексклюзивний контент передплатникам, які готові вносити щомісячну абонентську плату.

Ця функція була випущена для невеликої кількості користувачів у Північній Америці у вересні. Twitter тоді заявив, що автори, які використовують Super Follows, отримуватимуть 97% своїх доходів, поки не зароблять $50 000 — після чого їхня частка доходу впаде до 80%, а частка Twitter зросте до 20%.

Тепер ця функція доступна більшій кількості користувачів. В даний час процес активації Super Follows для авторів відбувається в офіційному додатку Twitter. Автори блогу повинні мати щонайменше 10 000 передплатників та не менше 25 твітів протягом останнього місяця, щоб мати право на участь.

Минулого місяця звіт показав, що за перші два тижні з моменту запуску функція Super Follows принесла лише близько $6000 у США та близько $500 у Канаді. Позиція Twitter щодо такого повільного старту Super Follows полягає в тому, що «ще зарано робити якісь висновки.»

Раніше НВ писав, що в Twitter заявили про зростання доходів від реклами, незважаючи на зміни політики конфіденційності Apple. Незважаючи на це, квартал для компанії виявився збитковим.

За підсумками третього кварталу американська компанія Twitter збільшила виторг і доходи від реклами, назвавши «скромним» ефект від зміни політики конфіденційності Apple. Про це йдеться у повідомленні компанії.

Виторг Twitter за підсумками кварталу зріс на 37% - до $1,28 млрд. При цьому, доходи від реклами злетіли на 41% - до $1,14 млрд. У компанії зазначили, що були готові до нововведень Apple у політиці конфіденційності iOS, які змушують розробників запитувати дозвіл на відстеження користувачів.

«Поки що рано оцінювати довгостроковий ефект від змін в iOS, але вплив цього фактора на виручку в третьому кварталі виявився слабшим, ніж очікувалося», — зазначили в компанії.

poster
Підписатись на щоденну email-розсилку
матеріалів розділу Техно
Розсилка про те як технології змінють світ
Щопонеділка

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

Показати ще новини
Радіо НВ
X