Google починає війну проти Amazon

19 березня 2018, 14:17

Пошукова система Google домовляється з групою великих роздрібних брендів, щоб ті індексували свої каталоги в пошуковик.

Серед компаній, з якими вже досягнуто згоди, називаються Target, Walmart, Home Depot, Costco і Ulta, пише Engadget.

Ці компанії і будь-які інші бажаючі учасники можуть індексувати свої каталоги в Google, які з'являться в результатах видачі, коли хтось почне шукати речі для покупки. Замість того, щоб отримувати плату за рекламу, Google просто отримує скорочення продажів конкурента.

Відео дня

Наразі багато пошукових запитів починаються з Google, але, ймовірно, в кінцевому підсумку приходять в Amazon, який вважається одним з найпопулярніших роздрібних продавців в світі. На Amazon припадає 44% всіх онлайн-продажів в США (на другому місці - eBay з 6,8%, третє поділяють Walmart і Apple з 3,6%).

Журналісти підкреслюють, що Google Express, ще один проект з пошукової системи, вже продемонстрував переваги для торговців, оскільки роздрібні продавці побачили, що обсяги покупок при використанні цього інструменту збільшуються на 30 відсотків.

Цікаво, що в кінці 2017 року, не добившись згоди Amazon на співпрацю, Google заборонила деяким пристроям компанії програвати відео з YouTube. Зокрема, корпорація Google 5 грудня відключила розумній колонці Amazon Echo Show, що оснащено екраном, доступ до YouTube.

"З огляду на відсутність взаємодії з боку Amazon, ми більше не підтримуємо YouTube на Echo Show і FireTV. Ми сподіваємося, що незабаром зможемо досягти угоди, щоб вирішити ці проблеми", - підкреслювали представники Google.

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

Показати ще новини
Радіо НВ
X