Тепер як у всіх. Google обмежила тривалість дзвінків в сервісі Meet на безкоштовних акаунтах

13 липня 2021, 17:56

Компанія Google почала встановлювати термінові обмеження на дзвінки в своєму сервісі Google Meet для тих, хто не платить за послугу.

При цьому користувачі, які беруть участь в телефонних розмовах сам на сам, не підпадають під таке обмеження.

У розпал пандемії Google (і інші) скасували термінові обмеження для безкоштовних облікових записів, щоб підприємства могли продовжувати працювати віддалено, а друзі та родина могли підтримувати зв’язок.

Відео дня

Цей пільговий період добіг кінця після декількох продовжень, і тепер Google повторно встановлює ліміт в 60 хвилин на дзвінок, коли в дзвінку беруть участь три або більше учасників.

Для користувачів, які беруть участь в розмовах сам на сам, дзвінки перериваються через 24 години — це досить довго, щоб провести навіть грандіозну ділову зустріч.

На сторінці підтримки Google йдеться, що «через 55 хвилин кожен отримає повідомлення про те, що дзвінок скоро закінчиться. Щоб продовжити дзвінок, господар може оновити свій обліковий запис Google. В іншому випадку дзвінок закінчиться через 60 хвилин».

Google явно сподівається, що, підключивши бізнес до безкоштовних дзвінків під час пандемії, він переконає більше клієнтів платити за безперебійне обслуговування.

Індивідуальні плани Google Workspace починаються з $ 7,99 на місяць, що також збільшує обмеження по часу для групових дзвінків до 24 годин. Існують різні бізнес-плани для багатомісних підприємств з цінами від 6 доларів в місяць.

Рішення Google зробить сервіс схожим на двох основних суперників. Microsoft Teams встановлює обмеження на 60 хвилин на збори для клієнтів з безкоштовними обліковими записами, а Zoom — 40 хвилин.

Додамо, з 8 липня користувачі Google Meet можуть використовувати нові фільтри, маски і ефекти. Як виявили журналісти ресурсу 9to5google, багато з цих кумедних фільтрів в Google Meet були безпосередньо перенесені з Google Duo.

Раніше НВ писав, що Шрідхара Рамасвамі і Вівек Рагхунатан допомогли перетворити пошуковик Google на рекламного гіганта, а тепер створили пошукову систему Neeva без реклами.

За словами творців, Neeva — це дійсно нова пошукова система, офіційно запущена 29 червня. Її особливість — абонентська плата за використання.

Хоча пошуковик дуже схожий на Google у багатьох відношеннях — з деякими власними особливостями — він відмовляється від бізнес-моделі веб-гіганта, заснованої на рекламі, щоб уникнути відволікаючих чинників, проблем з конфіденційністю та інших компромісів.

Пошукачем можна користуватися безкоштовно протягом трьох місяців — досить довго, щоб користувачі могли звикнути до нього, — і $ 4,95 на місяць після цього. За ці гроші можна буде отримати додатки для iPhone і iPad, а також розширення для браузерів Chrome, Firefox, Safari, Edge і Brave.

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

Показати ще новини
Радіо НВ
X