Вбити YouTube. Facebook запускає свій міжнародний відеосервіс

29 серпня 2018, 16:51
Вы также можете прочесть этот материал на русском языке

Після року роботи в США, Facebook Watch стане міжнародним відеохостингом. Розробники збираються платити гроші за перегляди творцям контенту.

Соціальна мережа Facebook оголосила, що їх відеосервіс Watch відтепер буде "доступний всюди" і створить користувачам альтернативу YouTube, передає Engadget.

"Ми підтримуємо творців контенту по всьому світі, допомагаючи їм заробляти гроші на своїх відео і краще розуміти, як працює їх контент", - зазначено в повідомленні Facebook.

Відео дня

Керівництво соцмережі каже, що автори відео на Facebook Watch у Великій Британії, Ірландії, Австралії та Новій Зеландії зможуть заробляти на рекламних паузах.

Планується, що вже у наступному місяці сервіс буде доступний ще у 21 країні, враховуючи Францію, Німеччину, Іспанію, Аргентину і Таїланд.

Щоб монетизувати своє відео вам буде достатньо набрати 10 тис. підписників або мати більше 30 тис. однохвилинних переглядів на місяць.

Facebook має витратити $2 млрд на створення нового контенту для свого відеохостингу Watch.

poster
Підписатись на щоденну email-розсилку
матеріалів розділу Техно
Розсилка про те як технології змінють світ
Щопонеділка

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

Показати ще новини
Радіо НВ
X