YouTube видалив мільйон відео про COVID-19. Що це за цензура і навіщо вона потрібна?

26 серпня 2021, 08:49
Вы также можете прочесть этот материал на русском языке
YouTube намагається боротися з дезінформацією (Фото:pixabay.com)

YouTube намагається боротися з дезінформацією (Фото:pixabay.com)

За словами директора по продуктам YouTube Нілу Махона, з лютого 2020 року YouTube видалив 1 мільйон відео, що містять «небезпечну дезінформацію» про COVID-19.

Махон поділився цією статистикою в своєму блозі, де згадав також, як компанія бореться з дезінформацією.

«Дезінформація перемістилася з маргінального напряму в основний. Більше не обмежуючись ізольованими світами тих, хто заперечує Голокост, тепер вона проникає в усі аспекти суспільства», — написав Махон.

Відео дня

У той же час керівник Youtube стверджував, що «поганий контент» становить лише невеликий відсоток контенту YouTube в цілому.

«Поганий контент становить лише крихітний відсоток від мільярдів відео на YouTube (близько 0,16−0,18% від загальної кількості переглядів виявляється контентом, що порушує наші правила)», — написав Махон.

Він додав, що YouTube видаляє майже 10 мільйонів відео кожен квартал, «більшість з яких не набирає навіть 10 переглядів».

Facebook нещодавно виступив з аналогічним аргументом щодо контенту на своїй платформі. Минулого тижня соціальна мережа опублікувала звіт, в якому стверджувалося, що найпопулярніші повідомлення — це меми та інший неполітичний контент. І, зіткнувшись з критикою з приводу поводження з COVID-19 і дезінформацією про вакцини, компанія стверджувала, що дезінформація про вакцини «не відповідає типу контенту, який бачать більшість користувачів».

І Facebook, і YouTube зазнали перевірок за свою політику щодо дезінформації про здоров’я під час пандемії. Обидві платформи мають понад мільярд користувачів. І обидві платформи досі відмовляються розкривати подробиці про те, як поширюється неправдива інформація про вакцини і здоров’я або скільки користувачів з нею стикаються.

Махон також сказав, що усунення дезінформації - лише один з аспектів підходу компанії. YouTube також працює над «збором інформації з надійних джерел і скороченням поширення відео з шкідливою дезінформацією».

Раніше НВ писав, що соціальна мережа Facebook вирішила заморозити на місяць сторінку президента Венесуели Ніколаса Мадуро через дезінформацію про COVID-19.

«Ми дотримуємося вказівок ВООЗ, згідно з якими поки не існує ліків для лікування вірусу. Через неодноразові порушення наших правил ми заморожуємо сторінку на 30 днів, протягом яких вона буде доступна тільки для читання», — повідомили в Facebook.

Причиною такого рішення стало те, що Ніколас Мадуро рекламував препарат Карватівір. За його словами, цей тімьяновий розчин нейтралізував дію коронавірусу без побічних ефектів.

Facebook також видалила відео, на якому Мадуро розповів про властивості Карватівіра, оскільки воно порушило політику соціальної мережі, що стосується неправдивих відомостей про коронавіруси.

poster
Підписатись на щоденну email-розсилку
матеріалів розділу Техно
Розсилка про те як технології змінють світ
Щопонеділка

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

Показати ще новини
Радіо НВ
X