Дайте грошей. Instagram тестує нову функцію в Історіях
Соцмережа Instagram додасть в свої "Історії" стікер, за допомогою якого можна буде збирати гроші.
Передбачається, що благодійні організації зможуть застосовувати його для запиту пожертвувань від своїх передплатників, пише The Verge .
Поки функція знаходиться на етапі тестування і недоступна користувачам. Першою її помітила дослідниця додатків Джейн Манчун Вонг в ході аналізу коду Instagram для Android. Пізніше у відповідь на запит журналістів в Instagram підтвердили, що запустять цю функцію "пізніше в цьому році".
За даними Вонг, в соцмережі з'явиться пошук по благодійним проектам. Їх можна буде додавати собі в історії разом з блакитним стікером з білим серцем, щоб передплатники могли жертвувати кошти вибраним проектам.
За останні кілька років Instagram експериментував з тим, як платежі будуть виглядати на платформі, але поки що випустив тільки тестові функції, які дозволяють окремим користувачам бронювати відвідування спа-салонів і бронювання ресторанів. Instagram, як повідомляється, також працює над окремим додатком для покупок.
Як завжди, тести нових функцій в Facebook і Instagram проходять регулярно, але не всі з них доживають до фінальних релізів. Тому, якщо ви зацікавлені в використанні Instagram Stories як спосіб збору пожертвувань, краще дотримуватися класичного "посилання в біографії", щоб люди могли надсилати кошти.
У Facebook вже є сервіс збору пожертвувань. Соцмережа запустила його в 2015 році для некомерційних організацій і приватних осіб. У листопаді 2018 року компанія повідомила, що з моменту запуску функції користувачі зібрали понад $ 1 млрд.
Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.