Так багато хлопців неодружених. Чому Facebook не любить ЛГБТ

4 жовтня 2018, 20:03

Facebook видаляє пости некомерційних ЛГБТ-організацій. Керівництво соцмережі виправдовується новими правилами розміщення політичної реклами і помилками сервера.

Зовсім недавно Facebook в черговий раз звинуватили в запереченні Голокосту. Модератори соцмережі видалили пост некомерційної правозахисної організації "Центр взаємоповаги імені Анни Франк" через фотографії оголених дітей-жертв Голокосту.

Відео дня

Тоді підопічні Марка Цукерберга вибачилися перед правозахисниками і відновили публікацію.Теперь же Facebook приписують дискримінацію ЛГБТ-спільноти.

Видання The Washington Post (WP) з'ясувало, що Facebook видалила кілька десятків рекламних публікацій, в яких фігурувала абревіатура ЛГБТ (лесбіянки, геї, бісексуали, трансгендери) через те, що вони нібито були політичними.

Девід Кілмнік - керівник некомерційної організації LGBT Network з Нью-Йорка - розповів WP, що тільки за літо 2018-го Facebook заблокував близько 15 їх постів про такі події як Прайд Парад на Лонг-Айленді і прайд-вечірка на грі бейсбольної команди Нью-Йорк Метс.

Ми потрапили під приціл просто тому, що ми ЛГБТ

"Ми потрапили під приціл просто тому, що ми ЛГБТ. Ця реклама просуває нашу програму, яка підтримує суспільство і святкує прайд. Тут немає нічого політичного", - розповів Кілмнік WP.

У статті зазначено, що це не єдиний випадок, - подібне траплялося з декількома громадськими центрами ЛГБТ у Каліфорнії.

Більшість з цих публікацій дійсно не мали ніякого політичного підтексту, а Facebook взагалі відомий своєю толерантністю до ЛГБТ. Річ у тім, що як раз в цей час керівництво соцмережі посилило правила розміщення політичної реклами, щоб запобігти випадкам маніпуляції і фейкових новин (як це було з іноземними агентами під час президентських виборів в США у 2016-му).

Тепер, або автоматичний, або живий модератор Facebook повинен відносити слова типу "ЛГБТ" і "геї" до політичної категорії "цивільні права".

Як пізніше пояснили керівники соцмережі, щоб без проблем розміщувати подібні публікації, представники ЛГБТ повинні зареєструватися, вказати джерела фінансування їх організацій та навіть надати особисту інформацію (наприклад, номер соціального страхування).

Окрім того, що в новій політиці конфіденційності нічого не говорилося про реєстрацію для ЛГБТ, - така процедура суперечить основам діяльності захисту прав меншин.

Одна зі спікерів Facebook Девон Кірнс каже, що компанія приносить свої вибачення, та ті публікації, які були несправедливо позначені як політичні - вже відновлені: "Ми не вважаємо, що вся реклама, яка стосується ЛГБТ, є політичною, але кілька публікацій все ж несли політичний посил".

Гомофоби з Apple

Нагадаємо, що це вже не перший скандал за участі техногігантів і ЛГБТ-спільноти: близько місяця тому Apple заблокувала ЛГБТ-заставку Apple Watch у Росії.

Один з розробників iOS тоді виявив, що заставка Apple Watch з прайд-прапором запрограмована не з'являтися, якщо на зв'язаному з годинником iPhone виставлений регіон Росії.

Apple представила заставку з райдужним прапором на початку літа, та, всупереч своїй позиції по "незмінній прихильності до рівності і різноманіття", компанія встановила обмеження для користувачів з Росії.

Яблучники також продають райдужний ремінець для Apple Watch, жертвуючи частину доходів у ЛГБТ-організації, та й цей аксесуар недоступний в Росії.

Можливо, причиною обмежень на російському ринку став так званий закон про "пропаганду гомосексуалізму", який Європейський суд з прав людини визнав порушенням права на свободу вираження поглядів.

Показати ще новини
Радіо НВ
X