Вони зламали інтернет? Як працюють алгоритми TikTok — розслідування NYT
Внутрішній документ TikTok, який потрапив у розпорядження The New York Times, розкриває роботу алгоритмів однієї з найпопулярніших соцмереж світу.
TikTok — соцмережа, що наразі найшвидше зростає. Ще у вересні її користувачем був практично кожен сьомий мешканець Землі — кількість людей, які дивляться короткі залипальні відео в китайському додатку, перевищила мільярд. І це лише за п’ять років роботи.
Дякувати за це варто успішній моделі програми — досить просте створення контенту та надзвичайно точна робота алгоритмів, які підбирають, яке відео показувати користувачам.
З першим все досить просто: людина відкриває програму, отримує фонову музику і робить буквально що завгодно — відкриває рот під " пісню", танцює або довантажує будь-яке не своє відео.
А ось друге набагато цікавіше. Для людини, яка виключно споживає контент і не створює нічого свого, програма розробила потужні алгоритми, які ідеально підсаджують її на гачок. Причому додатку абсолютно все одно, чим людина цікавиться — технологіями, лижним спортом, мемами, Брітні Спірс або риболовлею — затишний куточок з відповідним контентом знайде для себе кожен.
Як саме TikTok став таким популярним? За якими принципами працює найуспішніший відео-додаток у світі? Як він підбирає саме той контент, який змусить вас переглянути «ще одне відео» і не закривати програму?