Час для прибирання. Google визнала, що контент від ШІ засмітив пошуковик, і вже вживає заходів
Google змінює алгоритми пошуку, аби зменшити видачу засмічених згенерованим штучним інтелектом контентом вебсайтів, які «здається, створені для пошукових систем, а не для людей».
За словами представників Google, зміни передбачають суттєве вдосконалення алгоритмів основних систем ранжування. Вони будуть спрямовані на те, аби позбутися згенерованого контенту на перших сторінках пошуку. В компанії очікують, що оновлення зменшить кількість низькоякісного та неоригінального вмісту в результатах пошуку на 40%.
«Це оновлення передбачає удосконалення деяких наших основних систем рейтингу, щоб допомогти нам краще зрозуміти, чи вебсторінки не є корисними, мають низький рівень взаємодії з користувачем або створені для пошукових систем, а не для людей. Ми вважаємо, що ці оновлення зменшать кількість низькоякісного вмісту в пошуку та спрямують більше трафіку на корисні та якісні сайти», — зазначає директорка з управління продуктами Google Елізабет Такер.
Окрім боротьби з ШІ-сміттям, Google також змінить підхід до публікації низькоякісного вмісту на вебсайтах із високою репутацією. Google стверджує, що надалі вважатиме такий тип малоцінного вмісту від третіх сторін спамом.
NV Техно писав, що згенерований ШІ контент і спам дедалі частіше з’являються в результатах Google Пошуку, що підтвердили численні звіти. Зокрема, дослідники з Німеччини проаналізували роботу пошуковика Google з запитами, що стосуються продуктів, і дійшли висновку, що компанія програє битву сайтам, що поширюють SEO-спам.