Бункер мільярдерів і не тільки. Де і як Netflix використовує штучний інтелект

23 жовтня, 07:00
Зробити резюме статті:
ChatGPT ChatGPT
Netflix (Фото: Unsplash)

Netflix (Фото: Unsplash)

У жовтневому листі до інвесторів стримінговий сервіс зазначив, що вбачає у генеративному ШІ значний потенціал.

Також Netflix повідомив, що його дохід у третьому кварталі 2025 року зріс на 17%. Операційний дохід платформи за третій квартал склав 3,2 млрд доларів США — це на 12% більше, ніж торік. За весь 2025 рік компанія очікує доходів у розмірі 45,1 млрд доларів США.

Реклама

В окремому розділі звіту від 21 жовтня Netflix зазначає, що має «багату історію використання передових технологій». Як приклад наводить свій новий телевізійний інтерфейс, впроваджений у травні разом із бета-версією діалогового пошуку на базі ChatGPT. Його результати перевищили ранні очікування компанії.

«Ми вважаємо, що генеративний штучний інтелект відкриває значні можливості для надання переваг нашим підписникам, творцям та бізнесу», — ідеться в листі Netflix до інвесторів.

Що Netflix довіряє робити ШІ

За словами компанії, машинне навчання вкупі з ШІ «вже багато років підвищують якість» рекомендацій щодо фільмів та функцій пошуку контенту, а також допомагають у виробництві та просуванні.

«Ми надаємо творцям широкий набір інструментів GenAI, щоб допомогти їм реалізувати свої ідеї та створювати ще більш вражаючий контент для членів», — пояснює сервіс акціонерам.

Згідно з листом до інвесторів, кінотворці фільму Netflix Щасливчик Гілмор 2 (з Адамом Сендлером у головній ролі) використовували генеративний ШІ, машинне навчання та технології об'ємного знімання Eyeline, щоб омолодити персонажів у початковій сцені флешбеку.

А в роботі над серіалом Бункер мільярдерів GenAI використовувався під час пре-продакшну, зокрема для попередньої візуалізації, щоб розробити дизайни костюмів та декорацій.

У листі також зазначається, що Netflix надав творцям певні «настанови з виробництва», щоб «допомогти нашим креативним партнерам відповідально використовувати ці нові технології».

На додачу компанія використовує ШІ для локалізації рекламних матеріалів різними мовами, тестування нових форматів реклами та швидшої розробки медіапланів.

Чи перейде Netflix на ШІ цілком

Як пише видання TechCrunch, компанія все ж розглядає ШІ не як основу свого контенту, а як інструмент для підвищення ефективності творчої роботи.

«Для створення чогось великого потрібен великий митець», — сказав генеральний директор Netflix Тед Сарандос на вівторковій конференції з питань прибутків.

«ШІ може надати творчим людям кращі інструменти для покращення загального досвіду перегляду телепрограм/фільмів для наших підписників. Але він не зробить вас автоматично великим оповідачем, якщо ви таким не є», — додав очільник стримінгового сервісу.

Один із інвесторів запитав Сарандоса про вплив на Netflix моделі генерації аудіо та відео Sora 2 від OpenAI. «Ми не переймаємося тим, що штучний інтелект замінить творчість», — відповів Сарандос, хоч і визнав, що це може позначитися на творцях контенту.

Останнім часом поширення технологій штучного інтелекту викликає все більше дискусій у кіноіндустрії. Як ми вже писали, під час страйків 2023—2024 років Гільдія кіноакторів США наголошувала, що автоматизація творчих процесів може призвести до скорочення зарплат, втрати ролей і знецінення людської творчості.

Водночас інструменти ШІ стають дедалі популярнішими у кіновиробництві: студії та стартапи використовують їх для написання сценаріїв, добору акторів, візуальних ефектів та монтажу.

Показати ще новини