У Китаї показали прототип поїзда на магнітній подушці. Він може стати найшвидшим в світі
Прототип потяга, який використовує технологію високотемпературних надпровідників (ВТНП) на магнітній подушці, був введений в експлуатацію в китайському місті Ченду.
За заявою Південно-Західного університету «Цзяотун», який виступає одним з проектувальників, проектна швидкість потяга становить 620 км / год.
При цьому такий поїзд, на відміну від традиційних поїздів і трамваїв, в процесі руху не торкається поверхні рейки. Швидкість, що досягається поїздом на магнітній подушці, порівнянна зі швидкістю літака. Втім поки такі потяги досягали швидкості тільки 603 км / год, втім — тільки на випробуваннях.
У той же день також була запущена 165-метрова лінія для тестування нової технології. На церемонії був представлений 21-метровий локомотив, який повільно ковзав по рейках.
«Хоча в теорії все це виглядає чудово, але раніше люди ставилися до технології ВТНП на магнітній подушці як до лабораторної іграшки, що не випробувана в реальних умовах», — зазначив Ден Цзиган, заступник глави дослідницького центру надшвидкісного транспорту на магнітній підвісці в вакуумних трубах при Південно -Західному університеті «Цзяотун».
На думку експертів, в порівнянні з іншими технологіями на магнітній підвісці, технологія ВТНП більше підходить для футуристичної концепції надшвидкого транспортування в вакуумних трубах, де поїзди можуть розвивати швидкість до більш ніж 1000 км / год.
Даний проект на магнітній підвісці, обсяг інвестицій в який становить 60 мільйонів юанів ($ 9,3 млн), був розроблений спільно Південно-Західним університетом «Цзяотун», корпораціями «Китайські залізниці» і CRRC Corporation Limited.
Раніше НВ писав, що в 2019 році Китай представив прототип нового поїзда з магнітною левітацією (маглев). Його виробники тоді говорили, що він буде здатний рухатися зі швидкістю 600 км / год.
Розроблений державної Китайської залізничної корпорацією рухомого складу (CRRC) — найбільшим в світі постачальником залізничного транзитного обладнання — поїзд планувалося запустити в комерційне виробництво в 2021 році після масштабних випробувань.
В даний час в Китаї вже функціонує найшвидший в світі комерційний маглев-поїзд. Він з'єднує аеропорт Шанхая з центром міста і розвиває швидкість в 431 км / год.
Рекорд швидкості серед поїздів на магнітній подушці належить японському маглеву, випробуваному в 2015 році на експериментальній ділянці шляху між Токіо і Нагоя. Під час випробувань поїзд розігнався до 603 км / год. Як очікується, курсувати такі поїзди почнуть в 2027 році.

матеріалів розділу Техно
Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.