Майбутнє вже тут. Як виграти сьогодні, інвестуючи у софт

2 листопада 2021, 17:09
Новини компаній
Cisco

Cisco

Світ уже відійшов від моделі покупки «софта з коробки» — набагато вигіднішою виявилася підписна модель: як фінансово, так і щодо технічної підтримки рішення. Як бізнесу безпечно використати всі переваги нової технологічної реальності?

З кожним роком керівнику компанії стає дедалі важче відстежувати ефективність інвестицій у цифрову інфраструктуру. Більше того, сьогодні ринок ІТ-рішень настільки великий, що розібратися, що саме необхідно бізнесу та яку реальну користь із цього компанія може отримати — вкрай складно.

Відео дня

Маючи унікальну експертизу у сфері цифрових інновацій, один із лідерів світового ринку мережевого обладнання — Cisco — розробив інноваційне рішення, яке надає користувачеві максимальний набір даних телеметрії, а також підтримку, що на ринку поки що немає їй рівних. Нове рішення не лише дозволяє бізнесу залишатися конкурентоспроможним в епоху інновацій, а й швидше та ефективніше отримувати користь від інвестицій в ІТ-інфраструктуру. Далі — докладніше.

Експертиза — від перших

Щороку компаніям стає дедалі важче встигати за «духом часу»: IT-рішення стають складнішими, зростає розрив у навичках та необхідність швидше впроваджувати нові технології. За часів блискавичних змін ІТ-ландшафту змінюється бізнес, який опиняється в ситуації, коли все важче захищати свої інвестиції в технології. А отже, для багатьох рентабельність інвестицій у нові технології виглядає, м’яко кажучи, сумнівною — інвестиції в нові технології часто-густо проходять довгий і складний шлях, перш ніж вони вплинуть на бізнес. У кризовий час дочекатися цього ефекту може дозволити собі не кожен.

Сіscо
Фото: Сіscо

Сьогодні у світі технологій та інновацій один із найпомітніших трендів — перехід бізнесу від разової купівлі рішення з подальшою його амортизацією та заміною через певний час, до використання підписної моделі. Cisco також активно розвивається у цьому напрямку, розробляючи безліч нових софтверних рішень, ліцензій та сервісних пропозицій. При цьому в компанії розуміють: продаж програмного забезпечення суттєво відрізняється від продажу продукту «з коробки», і ключовим у цьому напрямі є те, наскільки успішним і якісним був досвід кожного з користувачів, його взаємодія з пропозицією компанії, від того, яку цінність отримав власник компанії від рішення Cisco для свого бізнесу.

Експерти Cisco завжди застерігають бізнес: на шляху впровадження нових технологій можуть виникнути труднощі, які можуть призвести до зриву термінів або перепланування, що може вимагати більшого бюджету, часу та ресурсів, яких у вас не може бути. Працюючи «з підпискою», в компанії розуміють, що саме від успіху та задоволеності кожного користувача залежатиме, чи повернеться він до постачальника для продовження або придбання нового рішення, для розширення поточного рішення.

Для цього Cisco створює всередині компанії цілий підрозділ CX, який відповідає за успішну взаємодію бізнесу з купленим софтверним рішенням і фахівцями Cisco CX. Для масштабування цього досвіду компанія створює бізнес-спеціалізацію для партнерів: для її отримання партнеру необхідно пройти навчання, отримати сертифікати і впровадити практику СХ у свою компанію.

Нова сервісна пропозиція Cisco Customer Experience (CX) портфоліо — Success Tracks допомагає бізнесу швидше перетворити інвестиції в технології Cisco на додану вартість, цінність для вашого бізнесу. Це знання, ідеї, експертиза та комплексна цілодобова підтримка на рівні рішення, що реалізована за допомогою універсального цифрового інтерфейсу CX Cloud.

Success Tracks — це набір сервісних рішень, які дають можливість бізнесу швидше впроваджувати нові софтверні технології, спростити управління ІТ-ландшафтом компанії та допомогти зростати ще швидше.

Як влаштована система Success Tracks

Незабаром користувачам будуть доступні 4 рівні послуг, але сьогодні ми зупинимося на перших уже доступних для замовлення двох рівнях. Наразі цей сервіс можуть замовити всі охочі на кампусну мережу з наявністю DNA-центру. Але в найближчому майбутньому послуги Success tracks будуть доступними також для мережі ЦОД, Meraki, ISO.

Ключова особливість сервісу — CX Cloud. Це централізований веб-портал з персоналізованим доступом до підтримки, експертизи та аналітики від експертів Cisco та ін.

ST new 2021
Фото: ST new 2021

Портал для користувачів надає покрокову інструкцію для просування життєвого циклу купленого рішення, що дозволяє значно прискорити фазу освоєння ( adoption) — повна інтеграція софту в структуру компанії для повноцінної підтримки бізнес-процесів і підвищення ефективності бізнесу.

Докладніше про рівні:

1-й рівень Success Track надає доступ до спільноти з матеріалами та великим пулом профільної інформації, до ресурсів, які зможуть дати відповіді на питання щодо підтримки запуску та обслуговування ІТ-продуктів. На першому рівні Cisco пропонує користувачам доступ до спеціальних сесій «Запитайте експертів». Вони проводяться фахівцями з рішень компанії та навчають передового досвіду роботи з продуктом.

1-й рівень Success Track також містить цілодобову підтримку ТАС-центру для вирішення можливих проблем як обладнання Cisco, так і продуктів інших вендорів (підтримка Solution Support доступна для мультивендорної мережі), а також авансову заміну з локального складу.

Крім того, користувачі отримують доступ до бази актуальної технічної інформації та аналітики з інстальованої бази споживача.

2-й рівень Success Track від Cisco створено для того, щоб прискорити шлях бізнесу до досягнення бажаних результатів. Це унікальний індивідуальний коучинг — віч-на-віч від експертів Cisco. Крім доступу до спеціалістів на основі вебінарів на задані теми, другий рівень пропонує індивідуальні сесії-акселератори для бізнесу.

До того ж другий рівень дозволяє уникнути незапланованих простоїв інфраструктури (а отже, заощадити час та гроші) завдяки наявності глибокої аналітики по мережі замовника на основі даних порталу CX, а також підвищенню рівня експертизи інженерів через доступ до навчальних лабораторій та матеріалів для підготовки до різних технічних сертифікацій.

Рівні Cisco Success Track
Фото: Рівні Cisco Success Track

«Ми знаємо, що кожен бізнес має унікальні вимоги до ІТ-послуг. Щоб підтримати вашу компанію на шляху від адаптації та впровадження наступного технологічного рішення до постійної оптимізації ваших операцій, ми і розробили ці рівні обслуговування, які допоможуть вам досягти успіху», — наголошують у Cisco.

Щоб отримати додаткову інформацію, ви може звернутися до свого партнера в регіоні або написати за адресою cisco@erc.ua.

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

Показати ще новини
Радіо НВ
X