Аналог ChatGPT Search. Google Пошук отримав розумний режим — відповідає навіть на запитання з кількох частин

8 березня, 19:05
Зробити резюме статті:
ChatGPT ChatGPT
Спершу режим штучного інтелекту стане доступним для передплатників Google One AI Premium (Фото: Google)

Спершу режим штучного інтелекту стане доступним для передплатників Google One AI Premium (Фото: Google)

Google запускає нову експериментальну функцію «Режим штучного інтелекту» в Пошуку. Першими її зможуть випробувати підписники Google One AI Premium.

Новий режим роботи пошуковика призначений для того, щоб дозволити користувачам ставити важчі запитання, що складаються з кількох частин, і отримувати відповідь на них безпосередньо у Пошуку Google.

Реклама

Починаючи з цього тижня, режим штучного інтелекту стане доступним для підписників Google One AI Premium — через Search Labs або сторінку google.com/aimode. На мобільному пристрої можна відкрити програму Google і торкнутися піктограми «Режим AI» під панеллю пошуку на головному екрані.

Ця функція використовує спеціальну версію моделі штучного інтелекту Gemini 2.0 і особливо корисна для запитань, які потребують подальшого дослідження та порівняння. Наприклад, ви можете запитати: «Яка різниця між функціями відстеження сну у розумній каблучці, розумному кільці та трекінговому килимку?». Тоді режим AI може надати вам детальне порівняння того, що пропонує кожен продукт, разом із посиланнями на статті. Потім ви можете поставити наступне запитання, наприклад: «Що відбувається з вашим пульсом під час глибокого сну?».

«Під час тестування ми побачили, що люди ставлять запитання, які приблизно вдвічі перевищують довжину традиційного пошуку, і вони також ставлять додаткові запитання приблизно у чверті випадків», -- сказав Роббі Стайн, віцепрезидент із продуктів Google Search, в інтерв'ю TechCrunch.

Стайн також переконує, що ця модель ШІ була навчена так, щоб віддавати пріоритет фактам та підтверджувати те, що вона говорить, інформацією, яку можна перевірити.

«Отже, це може бути здоров’я, як приклад, і якщо він не впевнений, він насправді може просто відповісти списком вебпосилань і URL-адрес, тому що це найбільш корисно в цей момент Він докладе всіх зусиль і буде максимально корисним, враховуючи контекст доступної інформації та наскільки впевненим він може бути у відповіді. Це не означає, що він ніколи не робитиме помилок. Цілком імовірно, що він може припуститися помилки, як і з кожним новим типом нової та передової технології ШІ, яка випускається», — додав Стайн.

Оскільки це тільки експеримент, Google продовжуватиме покращувати взаємодію з користувачем і розширювати функціональність. Наприклад, компанія планує зробити цей досвід більш візуальним. Також Google навчає модель визначати, коли додавати гіперпосилання у відповідь (наприклад, бронювання квитків) або коли визначати пріоритет зображення чи відео (наприклад, запити з інструкціями).

Показати ще новини