Покращить чи зламає все? Як ChatGPT і штучний інтелект вплинуть на роботу журналістів та ЗМІ

Розвиток штучного інтелекту може серйозно вплинути на роботу ЗМІ (Фото:ramirezom / depositphotos)
Чат-бот ChatGPT, який працює на основі алгоритму обробки природної мови GPT-3.5, може змінити журналістику на краще. Чи навпаки?
Технологія, над якою працює компанія OpenAI, вже стала причиною страху представників багатьох професій, які вважають, що невдовзі їх замінить штучний інтелект.
Це й не дивно, адже чат-бот ChatGPT може не просто відповідати майже на будь-які питання — за кілька секунд він може написати пісню, текси різної складності та тематики, придумати стратегію розвитку бізнесу чи написати та пояснити програмний код. «Я копірайтер. Я впевнений, що штучний інтелект забере у мене роботу», — на днях колонка із таким заголовком вийшла у виданні The Guardian.
У ній британський фрілансер пояснює свій страх тим, що ChatGPT написав статтю, на написання якої він витрачає години та просить у клієнтів 500 фунтів за роботу. Чат-боту на виконання завдання знадобилося лише 30 секунд — і грошей за це він не взяв.
Технологією вже зацікавилися у Microsoft — компанія сподівається кинути виклик інтернет-домінації Google саме за допомогою інтеграції ChatGPT у свої продукти.