ШІ дістався до ігор. Розробникам для Xbox дозволять генерувати історії та NPC
Microsoft дозволить розробникам ігор для Xbox використовувати інструменти штучного інтелекту для створення сюжетів і неігрових персонажів (NPC).
Нещодавно відеоігорний бренд компанії Xbox об'єднався зі стартапом Inworld AI для впровадження власного набору інструментів зі штучним інтелектом, який має спростити життя розробникам.
«Ми оголошуємо про багаторічне партнерство з Inworld AI, портфельною компанією M12, з метою створювати масштабні інструменти зі штучним інтелектом для діалогів та оповідання в іграх. …Ми співпрацюватимемо та впроваджуватимемо інновації з розробниками ігор у студіях Xbox, а також зі сторонніми студіями, розробляючи інструменти, які відповідають їхнім потребам і надихають на нові можливості для майбутніх ігор», — написала генеральна менеджерка Gaming AI, Xbox Хаянь Чжан в блозі Microsoft.
Партнери ставлять за мету створити «пілот дизайну штучного інтелекту», який допомагатиме розробникам створювати діалоги та квести для ігор, поліпшувати та деталізувати сценарії тощо.
«Зовсім нещодавно розробники ігор почали експериментувати з великими мовними моделями штучного інтелекту, такими як GPT від OpenAI. …Ми бачимо [у цьому] цілий світ можливостей для прискорення творчості розробників ігор, зменшення складності та покращення досвіду гравців», — додає Чжан.
На веб-сайті Inworld сказано, що їхня технологія дозволяє «створювати персонажів із виразними індивідуальностями та контекстною обізнаністю». Очікують, що це надасть розробникам механізми для створення NPC, які виходять за рамки використання мовних моделей зі штучним інтелектом. Раніше технологія компанії ще не здійснила великий випуск гри, і вона в основному використовувалася для модів.