Розробники створили гру про постапокаліптичний Крим
"Постапокаліптичний антураж земного раю, перетвореного на антропогенну пустелю, показує, що може статися з суспільством, яке сліпо прийняло брехню за істину", - пояснив засновник TallTech Ростислав Кравців, передає AIN.UA.
За легендою, події відбуваються в 2061 році на островах - ділянки суші, уцілілих після глобальної катастрофи. "Епідемії, злидні, мародерство й розпуста відкинули людство багато століть назад... У цій похмурій реальності народжувалася нова цивілізація", - йдеться в описі проекту.
Доступно сім спеціалізацій головного персонажа, які визначаються при створенні гри - наприклад, технік, розбійник або мисливець. Вибір впливає на набір початкових навичок героя, його сильні й слабкі сторони.
У грі немає лінійності й певного сюжету - перед героєм відкривається безліч шляхів розвитку. Боротися за виживання прийдеться не тільки з людьми, але й з монстрами. Гравця чекають покрокові бої з зональними ушкодженнями, азартні ігри в мирних локаціях, квести, випадкові сутички, мародерство.
Спочатку ідея була реалізована в онлайн-проекті Crimea, який переродився в гру Krai Mira. Демо-версія гри вперше вийшла у 2007 році й складалася всього з дев'яти локацій. У 2013 році команда Кравціва взялася за гру по новій.
"Якщо враховувати початкові плани 2013 року, то зараз гра готова на 200%, так як був реалізований відкритий світ, система статів, перки, міні-ігри, репутація в містах, торгівля, охорона караванів, радіаційний вплив, більше 30 рандомних локацій з 70 варіаціями груп мобів на них, 15 поселень і близько 20 сюжетних локацій", - розповів він.
- Читайте також: Українські розробники створили гру Повернути Крим