Huawei показав зуби. Apple втрачає частку на ключовому ринку смартфонів
Продажі iPhone у Китаї, який є одним з головних ринків для Apple, впали на 24% за перші шість тижнів 2024 року.
Продажі iPhone від Apple у Китаї за перші шість тижнів 2024 року, порівняно з тим самим періодом 2023 року, впали на 24%, повідомляє Counterpoint Research. Продажі інших популярних лідерів — Vivo, Xiaomi та Oppo — також впали у цей проміжок часу. Загалом на китайському ринку смартфонів з початку року спостерігалося скорочення продажів на 7%.
При цьому продажі китайського бренду Huawei на внутрішньому ринку зросли на 64%. Зростання почалося після випуску серії смартфонів 5G Mate 60 у серпні, яка перервала тривалий застій, пов’язаний з санкціями США проти Huawei і обмеженням доступу виробника до сучасних чипів і технологій 5G. Крім власне Huawei, зростання продажів на початку року продемонстрував тільки бренд Honor, який відокремився від компанії у 2020 році.
Counterpoint також зауважує, що в річному вимірі частка Apple на китайському ринку смартфонів впала до 15,7% з 19%. Так з другого місця в рейтингу лідерів за продажами компанія опустилася на четверте. Huawei за минулий рік збільшив свою частку з 9,4% до 16,5%.
Подальше уповільнення попиту на iPhone в Китаї може мати значний вплив на прибутки Apple. Компанія вже розчарувала інвесторів нещодавнім звітом про прибутки, у якому повідомила, що обсяг продажів у Китаї за останні три місяці 2023 року склав 20,82 мільярда доларів. За останні місяці 2022 року ця сума сягала 23,9 мільярда доларів.