Продаж розумних годинників Apple Watch впали на 71%
При цьому загалом за третій квартал рівень поставок досяг 23 мільйонів смарт-годинників, фітнес-браслетів і тому подібних гаджетів, що представляє собою зростання на 3,1%, йдеться в звіті компанії IDC.
При цьому прості пристрої подібного типу, в основному - фітнес-браслети, зайняли 85% ринку.
"Ми вже бачимо помітне зрушення на ринку. Там, де колись панували смарт-годинник, зараз панують фітнес-браслети. Простота є рушійним чинником зростання, і це добре відображено у верхньому списку постачальників, адже чотири компанії з п'яти пропонують прості фітнес-пристрої", - відзначає аналітик IDC Джитеш Убрани.
Лідером ринку залишилася компанія Fitbit з 5,3 млн продажів і часткою ринку 23%, збільшивши продажі на 11%. На другому і третьому місці знаходяться Xiaomi і Garmin з 3,8 млн і 1,3 млн, і часткою 16,5% і 5,7%.
Вони обігнали Apple, яка посіла в минулому кварталі четверте місце з продажами 1,1 млн і часткою ринку 4,9%. Варто відзначити, що це являє собою падіння поставок на 71% порівняно з третьому кварталом 2015 року. На п'ятому місці розташувалася компанія Samsung, збільшивши продажі на 89,9% до 1 млн і частки в 4,5%.

Як відзначають журналісти, основними причинами спаду Apple стали старіння модельного ряду і неінтуітивний користувальницький інтерфейс. Хоча обидві проблеми були вирішені з останнім поколінням розумних годинників, наздогнати виробників простих пристроїв для фітнесу компанія поки не може.

матеріалів розділу Техно
Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.