Божевільний дизайн. Xiaomi розробляє фітнес-браслет без звичного ремінця

29 липня 2021, 12:12

Китайська компанія Xiaomi, судячи з усього, провела закриту корпоративну презентацію нового фітнес-браслета Mi Band.

Новинка отримала назву Mi Band X і буде відрізнятися від усіх попередніх моделей серії Mi Band, запевняють джерела в Китаї.

Головною особливістю майбутнього гаджета Xiaomi стане екран, який охоплює все зап’ястя. Вигнутий екран з 360-градусною прокруткою дозволить позбутися від звичного ремінця. Новий трекер буде фіксуватися на руці за рахунок магнітної застібки.

Відео дня

Інсайдер виклав фотографію з внутрішньої презентації Mi Band X, але приховав найцікавіше — зовнішній вигляд новинки крупним планом. На фотографії з презентації, здається, видно, що ведучий носить такий пристрій, але на відстані це важко визначити.

Це не перший раз, коли ми бачимо пристрої що носятьсяи з подібним дисплеєм. Nubia, колишня дочірня компанія ZTE, була в авангарді такого рішення з Nubia Alpha. Насправді це був смартфон з гнучким екраном, який ви носили як розумний годинник, але Nubia потім випустила Nubia Watch, розумний годинник з майже такою ж дизайнерською ідеєю.

Судячи з усього, пристрій Mi Band X вийде не раніше наступного року.

Як і у випадку з будь-яким новим нетрадиційним дизайном, виникає питання «навіщо?». Наприклад, на пристрої Nubia вже неможливо побачити який-небудь контент, що перевищує певну довжину уздовж зап’ястя, що робить половину 360-градусного екрану практично даремною.

Раніше НВ писав, що в липні нинішнього року китайська компанія Xiaomi вперше в історії стала другим за величиною виробником смартфонів у світі у другому кварталі 2021 року.

За даними експертів, поставки Xiaomi за останній рік виросли на цілих 83%. Тепер виробнику належить близько 17% від загальної частки ринку, що трохи більше, ніж у Apple.

Можливо, через нестійку економіку доступніші телефони компанії стали привабливішими, особливо на таких ринках, як Латинська Америка, Африка та Європа, де її продажі значно зросли в попередньому кварталі.

Поставки Xiaomi виросли на колосальні 83% в порівнянні з другим кварталом 2020 року, що дозволило компанії зайняти 17% від загальної частки ринку і зайняти друге місце. І це навіть без виходу на ринок США. На першому місці Samsung — 19% ринку, Apple — треті (14%). Далі йдуть OPPO і Vivo, які займають по 10% ринку.

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

Показати ще новини
Радіо НВ
X