Божевільний дизайн. Xiaomi розробляє фітнес-браслет без звичного ремінця
Китайська компанія Xiaomi, судячи з усього, провела закриту корпоративну презентацію нового фітнес-браслета Mi Band.
Новинка отримала назву Mi Band X і буде відрізнятися від усіх попередніх моделей серії Mi Band, запевняють джерела в Китаї.
Головною особливістю майбутнього гаджета Xiaomi стане екран, який охоплює все зап’ястя. Вигнутий екран з 360-градусною прокруткою дозволить позбутися від звичного ремінця. Новий трекер буде фіксуватися на руці за рахунок магнітної застібки.
Інсайдер виклав фотографію з внутрішньої презентації Mi Band X, але приховав найцікавіше — зовнішній вигляд новинки крупним планом. На фотографії з презентації, здається, видно, що ведучий носить такий пристрій, але на відстані це важко визначити.
Це не перший раз, коли ми бачимо пристрої що носятьсяи з подібним дисплеєм. Nubia, колишня дочірня компанія ZTE, була в авангарді такого рішення з Nubia Alpha. Насправді це був смартфон з гнучким екраном, який ви носили як розумний годинник, але Nubia потім випустила Nubia Watch, розумний годинник з майже такою ж дизайнерською ідеєю.
Судячи з усього, пристрій Mi Band X вийде не раніше наступного року.
Як і у випадку з будь-яким новим нетрадиційним дизайном, виникає питання «навіщо?». Наприклад, на пристрої Nubia вже неможливо побачити який-небудь контент, що перевищує певну довжину уздовж зап’ястя, що робить половину 360-градусного екрану практично даремною.
Раніше НВ писав, що в липні нинішнього року китайська компанія Xiaomi вперше в історії стала другим за величиною виробником смартфонів у світі у другому кварталі 2021 року.
За даними експертів, поставки Xiaomi за останній рік виросли на цілих 83%. Тепер виробнику належить близько 17% від загальної частки ринку, що трохи більше, ніж у Apple.
Можливо, через нестійку економіку доступніші телефони компанії стали привабливішими, особливо на таких ринках, як Латинська Америка, Африка та Європа, де її продажі значно зросли в попередньому кварталі.
Поставки Xiaomi виросли на колосальні 83% в порівнянні з другим кварталом 2020 року, що дозволило компанії зайняти 17% від загальної частки ринку і зайняти друге місце. І це навіть без виходу на ринок США. На першому місці Samsung — 19% ринку, Apple — треті (14%). Далі йдуть OPPO і Vivo, які займають по 10% ринку.