Microsoft розповіла про таємні цілі ігор Сапер і Косинка

16 серпня 2015, 17:27
Компанія Microsoft повідомила про те, навіщо включила у встановлювальні пакети ранніх версій ОС Windows такі комп'ютерні ігри, як Сапер (Сапер), Черви (Hearts) і пасьянси Косинка (Solitaire) та Вільна клітинка (FreeCell)

З їх допомогою користувачі, часто самі того не усвідомлюючи, навчилися навичкам володіння новими на той момент функціями ПК і дізнавалися про можливості ОС, передає Inroresist із посиланням на Mental Floss.

Відео дня

Найстаріша із цих чотирьох ігор, пасьянс Косинка, з'явилася у Windows 3.0 у 1990 році. З її допомогою користувачі, які звикли виконувати операції через командний рядок, освоювали мишку, зокрема, виробляли навички переміщення іконок.

Гра Сапер з'явилася у Windows 3.1 у 1992-му. За допомогою неї користувачі швидше звикали до функцій лівої і правої кнопок миші.

Мережева гра Черви, що з'явилася у тій самій версії Windows, демонструвала можливостіі технології мережевого підключення NetDDE, розробленої Microsoft.

Також у Windows 3.1 з'явився і пасьянс Вільна клітинка. Він показував можливості доданого в операційну систему інтерфейсу Win32s, який дозволяв 16-бітній Windows 3.1 обробляти типи даних розміром 32 біти. Якщо Win32s був встановлений на комп'ютер із помилками, гра не запускалася. Таким чином вона була індикатором коректного встановлення ОС.

Видання також повідомляє, що коли Microsoft спробувала обійтися без цих чотирьох ігор у наступних ОС, вона зіткнулася з обуренням тестувальників.

Вперше Сапер і Косинка були виключені з Windows 8, яка вийшла у 2012 році.

У Windows 10, яка надійшла у продаж 29 липня 2015 року, Косинку повернули. Сапер, Черви і Вільну клітинку користувачі ОС можуть докупити у Windows Store.

Раніше повідомлялося, що напередодні виходу Windows 10 Microsoft відзвітувала про рекордний збиток.

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

Показати ще новини
Радіо НВ
X