Чому сучасні телевізори стали витвором мистецтва?
Інтерв'ю з новим амбасадором компанії LG в Україні Аланом Бадоєвим
Спецпроєкт
Сучасне візуальне мистецтво крокує в ногу із сучасними технологіями, які допомагають широкій аудиторії доторкнутися до різних арт-творів. Про це як ніхто знає український кінорежисер, кліпмейкер і продюсер Алан Бадоєв, який нещодавно став амбасадором компанії LG в Україні. В ексклюзивному інтерв'ю Алан пояснив, як саме якість зображення і звуку впливають на сприйняття контенту, а також поділився своїм баченням взаємозв'язку технологій і мистецтва.
Компанія LG є піонером технології органічних світлодіодів OLED, різні варіації якої і нині використовують всі без винятку виробники телевізорів.

Завдяки цьому дисплеї південнокорейського бренду зробили крок далеко вперед за показниками якості зображення, користувацького комфорту та іншими параметрами у порівнянні з конкурентами.

Нещодавно LG представила нову лінійку телевізорів 2021 модельного року — OLED, QNED Mini LED і NanoCell, які буквально розривають межі між реальністю і яскравим світом медіаконтенту.

Серед переваг нових моделей — процесори з технологією AI нового покоління, оновлені системи об'ємного звуку і динамічного підсвічування Dolby Atmos/Dolby Vision IQ, поліпшена передача кольору і реалістичність зображення, а також безліч допоміжних функцій обробки і відтворення контенту.

Паралельно із запуском оновленої лінійки телевізорів у компанії LG з'явився новий амбасадор в Україні — популярний режисер і кліпмейкер Алан Бадоєв.

Ми поспілкувалися з Аланом і дізналися, чому він вибрав компанію LG для партнерства, чи можуть телевізори бути твором мистецтва і як технології відтворення контенту впливають на отримання задоволення від нього.
Сучасне кіномистецтво — це більше про форму чи про зміст?
一 Кіно — це завжди рамка історії, а кіномова у всіх художників різна. Хтось говорить нативно, хтось створює сенс образами зображення. Це не про час, а про почерк.
Яку роль для глядача несе похід в кінотеатр сьогодні? Чи можна його чимось замінити?
Кінотеатр — це про атмосферу та урочистість, і я люблю знайомитися вперше з фільмом в кінотеатрі.

Але умови часу, в якому ми живемо, і різкий стрибок технологій багато змінили. Тепер ти можеш створити неймовірну атмосферу перегляду кіно і вдома.

Якість зображення і звуку максимально занурюють глядача в історію — це дає нові можливості і зручності.
Наскільки сприйняття контенту залежить від якості його відтворення?
一 Я принципово дивлюся кіно у виключно якісних умовах, оскільки поважаю працю художників, які створили його для мене.

Телевізійні інновації дозволяють буквально розчинитися в історії і отримати задоволення від кольору, контрасту і звуку.
Які індикатори якості контенту може помітити глядач?
一 Яскравість, контраст, колір, звук — все це впливає на сприйняття і з року в рік стає краще і краще.

Сучасний глядач досвідчений і дуже перебірливий.

Для мене важливо, щоб історія демонструвалася мені або глядачеві саме так, як задумано творцем — без деформації кольору, без спотворень. Адже дуже часто телевізори усереднюють зображення, і воно втрачає індивідуальність.

Усвідомленість глядача підсилює тягу до якісного споживання: ми навчилися цінувати момент і хочемо максимально розчинятися в ньому.

Краще купити дорожчий продукт, ніж витрачати гроші на постійне оновлення менш якісних. Якість народжує емоцію, а якісна емоція робить нас щасливішими.
Наскільки масова аудиторія сьогодні готова платити більше, наприклад, за 4К і об'ємний звук?
一 Аудиторія, звичайно ж, готова. Тому що технології роблять наше життя кращим, а ми любимо оточувати себе комфортними, якісними продуктами.

В цілому 4К-контент має в чотири рази більшу роздільну здатність, ніж HD, і удвічі більшу, ніж Full HD. Це означає, що глядач бачить зображення з набагато більшою деталізацією і повним колірним спектром. Що, зрозуміло, впливає на фінальне сприйняття зображення глядачем.

Звичайним 4К-телевізором вже мало кого здивуєш, адже більшість із них мають функції масштабування, однак не всі технології роблять це якісно, і в результаті картинка не відповідає оригіналу.

Зараз багато стримінгових платформ надають доступ до 4К-контенту. Вже є навіть 8K-телевізори, потрошку починає з'являтися контент і для них.

Вимоги споживачів до звуку тільки ростуть. Люди хочуть дивитися прем'єрні фільми вдома, як у кінотеатрі, слухати музику, ніби вони на стадіоні.

Телевізори LG OLED завдяки підтримці інноваційних технологій Dolby Atmos забезпечують багатовимірне звучання, яке оточує тебе з різних боків, створюючи ефект присутності. Тому споживач отримує більш реалістичні відчуття.
Як змінився підхід до створення фільмів/відеокліпів з розвитком нових технологій зображення і появою високоякісних дисплеїв?
一 Сьогодні ти можеш бачити максимально наближене до фінального зображення вже на знімальному майданчику.

Якість телевізорів підвищилася в рази, тому режисер зобов'язаний це враховувати при створенні фільму, кліпів, телепрограм.

Телевізори LG OLED, амбасадором яких я є, найкращі завдяки пікселям, що підсвічуються. Ця технологія разюче покращує якість картинки, і на відміну від звичайних LED-телевізорів, телевізори LG OLED характеризуються неймовірною реалістичністю зображення і тонким дизайном.

Всі ці пікселі працюють окремо, їх можна вмикати і вимикати, щоб досягти високого рівня контрастності та ідеальних відтінків чорного. Такий рівень є тільки в телевізорах OLED, і це дійсно вражає.

Що для вас означає бути амбасадором бренду LG в Україні?
一 Краще притягує краще.

LG — відомий міжнародний бренд, який постійно дивує своїми розробками в світі технологій. Це бренд, який диктує нові тренди і постійно розвивається. Для мене це важливі чинники.

Телевізори OLED — це витвір мистецтва в світі інженерії, безперечно. У них є все, що мені потрібно: якість зображення, тонкість дизайну, об'ємний звук і, наприклад, такі фішки, як режим Filmmaker Mode, який вимикає згладжування рухів, корекції зображення та інших способів обробки, при цьому залишається оригінальне співвідношення кольорів і частота зміни кадрів.

Це все відтворює саме оригінальний задум, і глядачі можуть побачити будь-яке зображення очима його творця.