Amazon запустив соціальну мережу для покупок

20 липня 2017, 11:39
Вы также можете прочесть этот материал на русском языке
Соцмережа Spark від Amazon орієнтована на здійснення покупок в знаменитому Інтернет-магазині.

Поки соціальна мережа, що нагадує Instagram доступна тільки для користувачів iOS, пише Reuters.

Мережа Spark, яка в даний час доступна тільки для преміум-користувачів Amazon, дозволяє обмінюватися фотографіями і відео, так само, як популярні соціальні платформи Instagram і Pinterest. Користувачі можуть ділитися один з одним описами товарів, відгуками на них, обговорювати покупки.

Відео дня

"Коли клієнти здійснюють перший візит в Spark, вони вибирають принаймні п'ять інтересів, яким вони хотіли б наслідувати, і ми створюємо канал відповідного змісту, на підставі постів інших людей. Клієнти магазину їх відстежують, натиснувши на посилання з описом продукту", - сказав прес-секретар Amazon.

Крім цього користувачі зможуть залишати відгуки про вже скоєні покупках.

"Здається, #amazonspark збирається стати небезпечним розвагою, як додаток, через який аж занадто легко робити покупки", - вважає один з користувачів нової соцмережі, Лукас Міллер.

Відзначимо, що зараз додаток доступний тільки на мобільних пристроях і лише за допомогою програми для iOS. Додаток для Android розробники обіцяють запустити найближчим часом.

poster
Підписатись на щоденну email-розсилку
матеріалів розділу Техно
Розсилка про те як технології змінють світ
Щопонеділка

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

Показати ще новини
Радіо НВ
X