Гаджети

9 квітня 2021, 13:23

Слухайте на здоров’я. Розроблено гаджет, про який мріє кожен меломан. І ви також

Пристрій, який дозволяє очищати бездротові навушники, з’явився на сайті Kickstarter.

Компактний гаджет, який назвали Cardlax EarBuds Washer, представяет собою, по суті, крихітну пральну машину для аудіообладнання.

Чистка залитих вушною сіркою вкладишів TWS може бути важким заняттям. Але є можливе рішення, запропоноване новим проектом на сайті Kickstarter. Cardlax Earbuds Washer - це автоматична кишенькова пральна машина, яка обіцяє відполірувати і очистити навушники.

Пральна машина для навушників оснащена м'якою щіткою, яка спочатку видаляє бруд з отворів навушників. Після цього в основне відділення поміщається обертовий барабан, оточений губкою, «просоченою антибактеріальним розчином для чищення». Навушники поміщаються всередині барабана, який обертається і полірує їх при обертанні.

Kickstarter заявляє, що для повного відновлення ваших навушників буде потрібно дві хвилини. У той час як принцип роботи показаний на парі AirPods, пральна машина для навушників сумісна і з іншими TWS від різних брендів.

В процесі очищення використовується 70% спирт, тому в проекті стверджується, що його використання на 100% безпечно, навіть якщо ваші навушники не мають рейтингу IP. Користувачі можуть знімати і мити внутрішню губку для очищення і інші внутрішні деталі.

В цілому, продукт здається добре продуманим, хоча він і призначений для специфічної ніші. Проте, популярність навушників зростає, як і особистої гігієни в умовах пандемії. Проект також виходить від групи, яка також має досвід роботи на Kickstarter.

Гаджет Cardlax Earbuds Washer доступний за ціною $ 33. Проект вже в п'ять разів перевищив свою скромну мету в 5000 доларів, так що схоже, що ця концепція має великий попит. Перші поставки очікуються в червні.

Раніше НВ писав, що компанія Nothing співзасновника OnePlus Карла Пея показала дизайн свого першого продукту - бездротових навушників під назвою Concept 1.

Це рендер, він показує конструктивні особливості, які компанія буде використовувати в своїх майбутніх бездротових навушниках, які повинні з'явитися цього літа.

Дизайн був розроблений Томом Ховардом, який є заступником директора по дизайну в шведській компанії Teenage Engineering, виробником музичного обладнання та аудіотехніки.

В офіційній заяві Nothing йдеться, що прозорі елементи корпусу втілюють прагнення компанії наблизити технології до людей. Стверджується, що форма навушників була натхненна «бабусиною трубкою».

Другие новости

Всі новини