Одним дотиком. У майбутньому всі потреби вирішуватиме смартфон

14 ноября 2017, 13:29

У майбутньому з’являться настільки персоналізовані товари та послуги, що будуть враховувати навіть ДНК споживачів. Про це заявив CEO TrendWatching Генрі Мейсон під час виступу 13 листопада на Amdocs Innovation Week 2017 (Раанана, Ізраїль).

Видео дня

За його словами, "найбільш вибухові на сьогодні інновації", які пануватимуть найближчим часом – це ті, які розважать і захоплять споживачів. "Це те, що викликає іскру в ваших очах", - зазначив Мейсон.

На його думку, на спосіб споживання та потреби людства впливатимуть п’ять трендів. По-перше, споживачі очікують, що все, що їм потрібно, вони отримають після простого дотику до екрану смартфону. Це вже проявилося в такій, здавалося би, непростій галузі, як продаж автомобілів – два місяці тому в Китаї запустився вендінговий машин. Тож тепер за допомогою подібних пристроїв можна купити не тільки каву чи шоколадний батончик.

Сервіс Finery вже допомагає підібрати собі одяг. Достатньо сфотографувати річ, яка сподобалася, і цей "віртуальний гардероб" буде сам відстежувати ціни та повідомить про їх зміни.

https://www.finery.com/

Подібні послуги надає і Wasteless, але в галузі харчування. Цей сервіс запустився минулого року в США, він відстежує зміни цін на продукти. Наприклад, коли строк зберігання добігає кінця, він може повідомити про це зацікавлених клієнтів.

https://wasteless.co/

У Швеції вже півтори роки працює супермаркет, в якому придбати та замовити доставку продуктів можна за допомогою віртуального ключа Glue Smart Lock.

https://www.postnord.com/en/media/press-releases/postnord-sverige/2016/swedish-innovation-takes-grocery-shopping-into-the-future-swedish-companies-first-to-test-in-fridge-delivery-of-groceries/

Щось подібне кілька тижнів тому запустив Amazon. Отримати придбані товари можна навіть тоді, коли вас нема вдома.

https://www.amazon.com/b?&node=17285120011

Другий важливий тренд, на думку керівника TrendWatching – це стрімке зростання споживання у соціальних мережах, основний продукт яких - емоції. Він навів наступну статистику – в 2016 році користувачі провели на 394% більше часу в соціальних мережах, ніж у попередньому році. Все більше та більше банків намагаються відповідати тенденції, запроваджуючи чат-боти та емоджі.

Radarpace, Oakley – сонцезахисні окулярі з коучінгом. Окуляри відстежують стан, швидкість, радить вид спортивної активності.

5 років це було науковою фантастикою.

Турботливий додаток Aloe App запропонував користувачам Kickstarter "ніжний нагадувач" – ви зможете емоційно оцінити свій день. Це сфера життєдіяльності стає все важливішою, зазначив Мейсон.

П’ять років тому сонцезахисні окуляри Radar Pace Prizm Road здалися би науковою фантастикою. А тепер їх можна придбати, вони можуть, зокрема, створити унікальну програму тренувань.

http://www.oakley.com/en/product/W0OO9333PZRD

Мобільний застосунок Replika за допомогою штучного інтелекту допомагає вчитися та "відкрити свою особистість".

https://play.google.com/store/apps/details?id=ai.replika.app

На жаль, підкреслив під час свого виступу Мейсон, на ринку все ще існують різні старі моделі, які намагаються "впарити" клієнтам щось, що вже їх не влаштовує. Але з’являються несподівані, нові застосування звичних брендів і місць – і це третій важливий тренд. "В бізнесі через десять років залишаться ті, які зможуть швидко відповідати на потреби споживачів", - підкресли CEO TrendWatching.

Розташований у Нью-Йорку Метрополітан музей дозволив у своїх залах займатися фітнесом. Таким чином ті, хто цікавиться і мистецтвом, і здоров’ям, змогли задовільнити одночасно дві потреби.

https://www.metmuseum.org/events/programs/met-live-arts/museum-workout

Відомі бренди також намагаються відповідати часу. Дорогий бренд Louis Vuitton випустив спільну колекцію одягу разом із культовою "вуличною" маркою Supreme.

http://au.louisvuitton.com/eng-au/stories/supreme

Знаний на ринку багато років бренд Montblanc також, за словами Мейсона, "запропонував нові незвичні способи для записів".

http://www.montblanc.com

Ще один приклад об’єднання – автоматична плитка від Buzzfeed та General Electric. Пристрій і мобільний застосунок "абсолютно змінили спосіб приготування їжі", підкреслив Мейсон.

Четвертий тренд – персоналізація базових людських потреб, усіх пристроїв, які нас оточують. Виробник спортивного одягу Nike запустив сервіс NIKEiD, який дозволяє максимально "заточити під себе" такий товар, як кросівки

https://www.nike.com/us/en_us/c/nikeid

Управління туризму Сінгапуру за допомогою пристрою Emotiv поставило собі ціль розпізнавати емоції відвідувачів цієї країни. Для того, щоби догодити їм ще краще.

https://www.youtube.com/watch?v=fFO05t4wo_0

Засновники крафтової пивоварні Meantime вирішили для персоналізації свого продукту враховувати ДНК покупців.

П’ятий тренд Мейсон назвав "серцем усіх трендів". "Він впливає на наші базові потреби, це те, що відбувається щодня навколо вас", - зазначив керівник TrendWatching. За його словами, економіка все більше орієнтується на емоції споживачів.

Показать ещё новости
Радіо НВ
X