Як використовувати соцмережу Tik Tok для бізнесу

26 грудня 2019, 21:00

TikTok для багатьох здається просто відео-додатком з синхронізацією губ для підлітків, але це щось більше. Якщо ви правильно використовуєте TikTok, ви можете представити свій бізнес або продукт величезної аудиторії.

Згідно з InfluencerMarketingHub, TikTok має 500 млн користувачів по всьому світу, і це був найбільш завантажуваний застосунок для Apple в першому кварталі 2018 року. Звичайно, TikTok не є придатною платформою для всіх сегментів бізнесу, але мас-маркет бренди будуть почуватися тут як риба у воді.

Відео дня

Ось як ви можете визначити, чи підходить вам ця соціальна мережа?

Вивчіть платформу

Останнє, чого б ви хотіли, — це приєднатися до соціальної мережі і виглядати там нерозумно, ніби ви не знаєте, що робите.

Щоб не бути відторгнутими користувачами TikTok, вам необхідно вивчити платформу. Вивчаючи, який тип контенту працює на TikTok і як взаємодіяти з іншими на платформі, ваш бренд може природно вписуватись у культуру. TikTok — це веселий і візуально привабливий контент.

Якщо ви заглянете на сторінку трендів TikTok, ви знайдете тонни дурних відеороликів, призначених для популярних пісень. Додаток TikTok — не місце для серйозних продажів. Згідно GlobalWebIndex, TikTok використовується в основному людьми віком від 16 до 24 років, тому вам потрібно творчо спілкуватися з ними, якщо ви хочете досягти успіху на платформі.

Створюйте веселий контент

Тепер, коли ви знаєте, що TikTok — це веселощі і креативність, прийшов час створювати цікавий, креативний контент самостійно. Створення власного контенту — це один з найпростіших і недорогих способів просування вашого бізнесу в TikTok. Крім того, однією з найбільших переваг TikTok є те, що вам не потрібно створювати високоякісні відеоролики.

Просто витягніть свій смартфон і почніть знімати. Хоча дурні відео дуже популярні на TikTok, не намагайтеся створити обурливий мем, якщо це не стиль вашого бренду. Будьте простіше. Прості відео, яке демонструють ваші продукти, будуть ближче користувачеві, ніж якби ви спробували створити вірусний мем і зазнаєте невдачі.

Запустіть власний хештег

Ще один спосіб просування вашого бренду в TikTok — запуск хештега. Основне завдання полягає в тому, що ви заохочуєте користувачів TikTok створювати або відтворювати контент і додавати до нього свій фірмовий хештег. Наприклад, бренд Guess був однією з перших компаній, яка запустила хештег-виклик. Вони закликали користувачів TikTok знімати себе в новій джинсовій лінії Guess з хештегом #InMyDenim.

Нещодавно бренд Chipotle #GuacDance став найефективнішим брендованим челленджем TikTok у США. В результаті цієї промо-акції Chipotle провів найбільший день гуакамоле, зараз з цього хештегом набрано більше 1 млрд переглядів. Кумедний челлендж з хештегом не тільки просуває ваш бренд, а й стимулює взаємодію з користувачем.

Робота з авторитетами TikTok

Вплив TikTok, можливо, ще невеликий, але він постійно збільшується. Покоління Z, як правило, виступає проти всього, що виглядає як традиційна реклама. Таким чином, робота з авторитетними акаунтами TikTok може допомогти вам встановити зв’язок з цим поколінням користувачів. Говорячи про Chipotle, вони уклали партнерську угоду з впливовим Девідом Добриком для проведення платної маркетингової кампанії для конкурсу #ChipotleLidFlip і отримали понад 100 тис. заявок і 230 млн переглядів.

Щоб отримати маркетингові результати в TikTok, просто переконайтеся, що його аудиторія відповідає вашій цільовій аудиторії. Щоб знайти підходящого лідера думок для вашого бренду, а також онлайн-інструменти, які дозволять вам шукати людей в TikTok, шукати згадки інших брендів, найбільш популярні мови і багато іншого.

Скористайтеся рекламою TikTok

Через деякий час TikTok нарешті представив рекламу на своїй платформі в 4 видах:

Infeed Native Content: цей тип реклами схожий на рекламні оголошення в Snapchat або Instagram і підтримує кілька функцій, таких як кліки на веб-сайтах або завантаження застосунків.

Поглинання бренду: дозволяє брендам захопити TikTok на весь день. Вони можуть створювати зображення, GIF і відео з вбудованими посиланнями на цільові сторінки.

Реклама хештегів: замість того, щоб намагатися зробити хештег своїми вірусами, ви можете використовувати просунуті хештеги, щоб привернути більше уваги.

Фірмові лінзи: фірмові лінзи схожі на двомірні і тримірні лінзи Snapchat для облич і фотографій.

Як і в будь-якій соціальній платформі, реклама може допомогти вам охопити тонну користувачів цієї платформи. TikTok також пропонує точний таргетинг, щоб ви могли переконатися, що ваші оголошення досягають саме тих користувачів, які зацікавлені в тому, що ви пропонуєте.

На поточний момент серед українських брендів на майданчику немає конкуренції, що робить його дуже привабливим. Однією з перших українськи компаній в TikTok стала «Алло». Майже за 3 місяці своєї присутності на майданчику бренд отримав 8 тис. фоловерів і більше 70 тис. лайків.

Оцініть чи достатньо у вас фінансових коштів для промо в TikTok

Великі бренди, такі як Nike і Disney, швидко взялися за майданчик TikTok і активно ведуть там свої рекламні кампанії. З цієї причини малому бізнесу складно увійти з рекламою. При цьому в TikTok реклама з’явилася недавно, та й зустріти її можна не так часто, як на інших майданчиках.

З цієї причини ціни на неї можна охарактеризувати як преміум. Так, середній СРМ — $10, а мінімальний бюджет рекламної кампанії в TikTok — $500. Тож на цей момент TikTok не підходить для брендів, які хочуть отримати доступну рекламу з прогнозованими результатами. Окремий рядок витрат — співпраця з блогерами.

Вартість їх залучення не має встановленого прайса. Створення або співучасть у челленджах вони можуть оцінити в $500-$1000 або $5000 доларів, залежить від їх аудиторії і ставлення до вашого бренду.

Підіб'ємо підсумки

Якщо у вашого бренду цільова аудиторія — молодь і в межах цінностей вашого бізнесу ви можете дозволити бути смішним, дурним, веселим і легковажним, то TikTok є ідеальним місцем для привернення уваги.

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

Показати ще новини
Радіо НВ
X