У сім'ї не без виродка: топ-5 ігор, які зганьбили своїх розробників. Блог Ігоря Нікітіна

7 липня 2018, 09:02

29 червня Ubisoft випустила гоночну аркаду The Crew 2 і дуже облажалася з нею. Але це ще не найгірше, що було в історії відеоігор.

За останні років 10 "патчі першого дня" стали буденністю. Розробники зачастили з випуском ігор, які ще варто було б місяць полірувати, але видавець підганяє. Іноді це сильно псує авторитет розробника і самої гри.

Відео дня

29 червня Ubisoft випустила гоночну аркаду The Crew 2, яка на старті відзначилася не тільки поганими відгуками, але і фатальними помилками. Спочатку власники "золотого видання" не отримали обіцяного раннього доступу, а гравців з PS4 в Україні і Росії досі не пускають у гру. Такий запуск складно назвати вдалим, але The Crew 2 ще легко відбулася.

Mass Effect: Andromeda

Почнемо з найгучнішого провалу останніх років Mass Effect: Andromeda, який повністю дискредитував студію BioWare. Все почалося ще на стадії формування нової команди, коли виявилося, що зі студії пішли всі важливі люди. Новачки не розуміли, що потрібно робити з Mass Effect, і вирішили дати грі своє бачення.

у підсумку вийшла Mass Effect: Andromeda, яку не критикував тільки лінивий. З перших секунд гравцям кидали в обличчя убогу анімацію, яка викликала тільки напад сміху. Потрійний удар нанесли сюжет, персонажі і геймплей, які викликали нудьгу і нерозуміння. Останній цвях у труну BioWare забила оптимізація, яку правили десятками патчів.

За все хороше Andromeda отримала 4.5 з 10 від користувачів Metacritic, а розробники втратили довіру гравців. Electronic Arts не панькаються зі студіями, які не виправдали надій. BioWare ще пощастило, і команду просто розкидали по інших проектах, зробивши з хлопців помічників.

For Honor

Щодо "Андромеди" легко відбулася For Honor, яка все одно стала провальною для Ubisoft.

Розробники вклали тонни грошей у рекламу проекту, сподіваючись на успіх нового IP. На E3 гравцям показували крутий геймплей з битвами лицарів, вікінгів і самураїв. Гру не просто чекали – її хотіли.

За тиждень до релізу Ubisoft провела відкрите бета-тестування, в яке увірвалася 71 тисяча гравців, але вже в релізну версію грало 45 тис. На перший погляд, стандартне падіння, але з кожним днем ​​For Honor втрачав свою аудиторію. За чотири місяці щоденний онлайн впав до 3 тисяч. За останніми даними Steam Spy онлайн виріс до 8 тисяч, але ігровий час становить не більше 10 хвилин. Ви могли подумати, що Ubisoft просто обдурила гравців, які отримали інший проект, але це не так.

For Honor – прекрасна гра, але її вбила технічна реалізація. Розробники використовували тупе peer-to-peer з'єднання, яке не давало нормально грати. Гравці могли десять хвилин сидіти в лобі, підключитися до гри, а потім вилетіти в ту ж секунду. Гравцям також не сподобався донат, який вимагав понад $2 тисяч для розблокування всього. Зрозуміло, що з таким підходом For Honor стала провальною для Ubisoft, але розробники продовжують підтримувати гру, поповнюючи її контентом.

Mafia 3

BioWare не єдина студія, яка підвела своїх фанатів. З 2016 гравців розчарували творці культової Mafia, які до третьої частини знищили серію.

Щоб ви розуміли масштаб трагедії: на Metacritic гра отримала оцінку користувачів 3.5 10 – менше, ніж у Andromeda.

Звучить прозаїчно, але гру вбила лінь і халтура розробників, які, напевно, забули як робити ігри.

Першу Mafia полюбили за персонажів, історію і геймплей – основні складові для хорошої гри. Геймплей Mafia 3 повністю складається з рутинних завдань на захоплення територій. За пару годин гра перетворюється на повноцінну роботу, в якій потрібно слідувати чіткому алгоритму.

Mafia 3 також сама вбиває інтригу. Гра подає сюжет у вигляді документального фільму, який часто випереджає події. У підсумку єдиний сюжетний поворот чекає гравця в кінці. Mafia 3 можна похвалити за цікавих персонажів, але навіть вони не можуть витягнути нудний геймплей і тривіальну історію.

Assassin's Creed: Unity

Знову в нашому списку з'являється Ubisoft, але тепер уже зі своєю головною франшизою Assassin's Creed. За 32 роки студія навчилася робити великі і красиві світи, а Assassin's Creed: Unity тому підтвердження. Розробники детально відтворили Париж 1789 року з деталями, великою кількістю будівель і жителів. Але ось про геймплей і сюжет Ubisoft забула, віддавши всі сили на візуал.

Лаяти Assassin's Creed: Unity можна дуже довго. Навіть геймдизайнер компанії Станіслав Костюк написав статтю, де пояснив, чому елементи гри не працюють разом. Ми ж присоромимо Unity за нудну і одноманітну боївку, відсутність стандартних механік для стелсу на кшталт свисту та ідіотську систему навичок. Але не тільки це перетворило реліз гри на катастрофу.

Assassin's Creed: Unity постраждала від жахливої ​​оптимізації, за яку компанії навіть довелося перепросити. Навіть Andromeda не дозволяла собі такого. У персонажів постійно зникали обличчя, головний герой провалювався під карту, іноді гравці взагалі спостерігали мильні стіни замість текстур. Фінальним акордом стала продуктивність, яка псувала життя гравцям навіть на консолях. Як наслідок, Unity отримала 5.0 з 10 і звання найгіршої в серії від гравців.

LawBreakers

І завершить наш топ провал крутого геймдизайнера Кліффа Блезинські, який працював над серіями Unreal і Gears of War. Чоловік дійсно вміє робити шутери, але амбітна LawBreakers з тріском провалилася і померла менше ніж за рік.

LawBreakers – адреналіновий командний шутер, який частина критиків називала конкурентом Overwatch. Це докорінно не правильно, адже крім наявності персонажів з унікальними вміннями та поведінкою у проектів немає нічого спільного.

LawBreakers орієнтована на швидкий геймплей, де один скіловий гравець могутніший, аніж команда з посередностей. Шутер грався дуже бадьоро і весело, отримав цікаву механіку з нульовою гравітацією, та й карти в LawBreakers були відмінними, але щось пішло не так.

Незважаючи на круті геймплейні особливості, гра мала вкрай тьмяний вигляд. У порівнянні з персонажами Overwatch, LawBreakers пропонувала клішованих героїв, а замість цікавої історії світу – нічого. До того ж гра отримала мало контенту і користувачам швидко набридли режими і дев'ять карт. Додайте до цього технічні проблеми і отримаєте найбільший провал Кліффа Блезінські. Зараз гра перетворилася на умовно безкоштовну, а у вересні 2018 вона помре остаточно, відключивши свої сервери.

Показати ще новини
Радіо НВ
X