До біса комп’ютери. Чого варто очікувати від ринку мобільних ігор наступного року

28 вересня 2019, 21:01

Які сфери в геймдеві будуть актуальні в 2020 році — розповідає Head Mobile Developer у Game Dev компанії Heatherglade Андрій Коновальський.

За останні роки ринок мобільних ігор продемонстрував стрімкий розвиток, до того ж значно обігнавши попит на десктопні версії. Ще кілька років тому експерти стверджували, що до кінця 2019-го мобільні ігри становитимуть 60% від загальної дохідності ринку, і вони не помилилися.

Відео дня

Зростання популярності мобільних ігрових додатків

Сьогодні багато популярних ІТ-компаній зосередили свої зусилля на розробці мобільних ігор, оскільки попит на них перебуває на високому рівні і практично кожен другий розробник перейшов на створення ігрових додатків. Захоплення виявилося настільки масовим, що навіть платформи соціальних мереж, такі як Facebook, Instagram і Twitter, почали розробляти інноваційні мобільні ігри, вважаючи їх рушійною силою в залученні користувачів на свої майданчики.

Сучасні мобільні телефони за функціональністю стали своєрідними міні-комп'ютерами, що пропонують власникам величезні можливості для онлайн-ігор на різних гаджетах, для чого достатньо мати:

· екран з хорошою роздільною здатністю і високим рівнем передання кольору;

· високошвидкісний інтернет;

· вбудований браузер;

· сенсорний дисплей;

· доступ до магазинів ігрових застосунків.

Конкуренція на світовому ігровому ринку геймплея винятково висока, і компанії змушені шукати інноваційні інструменти й технології, щоб запропонувати своїм клієнтам максимально зручну платформу. Перед розробниками ігрового контенту стоїть непросте завдання, — створити унікальне і сучасне рішення, яке буде цікавим для любителів ігор різних вікових категорій.

Новинка року: запуск ігрового сервісу Apple Arcade

Apple
Фото: Apple

Щороку на ринку мобільних ігор з’являються нові технології, функції, інструменти та відзначаються нові тенденції. Основною метою кожної компанії, що спеціалізується на розробці ігрових застосунків, є створення просунутої платформи, здатної повністю задовольнити вимоги клієнта.

19 вересня 2019 року компанія Apple запустила свій новий ігровий сервіс Apple Arcade за передплатою, після представленого оновлення iOS 13 для iPhone, надавши користувачам доступ до безкоштовної пробної версії на один місяць.

Apple стверджує, що новинки з’являтимуться щотижня

Apple Arcade пропонує десятки ігор за щомісячну оплату в розмірі 4,99 долара, які змогли оцінити любителі ігрового контенту в період бета-тестування, запущеного тижнем раніше. Хоча на етапі тестування було доступно трохи більше 50 ігор, але багато з них належать до ігор нового покоління і Apple стверджує, що новинки з’являтимуться щотижня, і в розробці наразі не менше 100 ігор.

Також вартість Apple Arcade в $4,99/місяць надає доступ до ігрового контенту до шести членам сім'ї.

Для нового сервісу в App Store створили спеціальну вкладку Apple Arcade на панелі навігації, а всі ігри розбили на різні категорії, серед яких:

· «Почни свою пригоду»;

· «Ти маєш це почути»;

· «Немає часу ловити ґав»;

· «Нові надходження» та інші.

Редакційна команда Apple виділяє найпопулярніші ігри Apple Arcade, але будь-який користувач може вибрати будь-яку іншу гру, що максимально відповідає його уподобанням, скориставшись системою пошуку за назвами.

Apple Arcade може мати величезні перспективи

Незабаром Apple Arcade буде доступна і на iPad, після запуску iPadOS у кінці місяця. Аналітики вже зараз прогнозують високу популярність цього сервісу, а розробники зацікавлені, щоб ігрові застосунки, які вони створили, потрапили в Apple Arcade. З огляду на багатомільйонну аудиторію шанувальників Apple, це може мати величезні перспективи.

Основні тенденції розвитку ігрового ринку

Головним фактором у процесі розроблення ігрового контенту є дотримання ідеального балансу між якісною функціональністю і привабливим дизайном. Не менш важливу роль відіграють розширені функції, що дають нам можливість поліпшити взаємодію гравців на платформі і зробити гру більш вишуканою і приголомшливою.

Зважаючи на користувацький досвід і ринковий попит на ігровий контент, можна виділити наступні основні тенденції, які визначать майбутнє ігрової індустрії в 2019-му і 2020-му і формуватимуть попит на мобільні ігри.

Гіпер-казуальні ігри

Зростання популярності «гіпер-казуальних» ігор із гранично простим та інтуїтивно зрозумілим інтерфейсом, у які можуть грати практично всі, починаючи від дітей і домогосподарок і закінчуючи досвідченими геймерами, залишається вражаючим. Аналіз індустрії мобільних ігор демонструє, що дедалі більша кількість провайдерів ігрового софта цікавиться питанням створення таких ігор. Деякі роблять це самостійно, інші — шляхом поглинання дрібніших конкурентів, оскільки боротьба в цій галузі за здобуття нових користувачів обіцяє бути дуже жорсткою.

Використання VR і AR-технологій

Застосування VR у галузі мобільних ігор вже стало звичним. Тепер багатьом великим компаніям цікаво вийти на AR-арену, серед яких Google, яка презентувала платформу ARCore для розробників застосунків для Android, і Apple, яка запускає свою ARKit, що обіцяє стати найбільшою AR-платформою в світі.

Багато ігор знайшли нове життя завдяки VR і AR-технологіям

Доповнена реальність зараз є найкращим способом надати користувачам найпопулярніший контент, і багато брендів розраховують, що AR залишиться актуальною ще тривалий час. Багато популярних в останні десятиліття ігор знайшли нове життя завдяки VR і AR-технологіям, а цілодобова доступність до ігрового контенту, завдяки мобільним телефонам, дає величезні перспективи їх використання.

Зміна тенденцій на ринку App Store

Однією з найочевидніших тенденцій у галузі мобільних ігор, що окреслилися сьогодні, є той факт, що багато творців ігрового контенту зважилися на протистояння з такими гігантами, як Google і Apple, які беруть з розробників застосунків за розміщення у своїх магазинах комісійний збір у розмірі 30%.

Перший прецедент стався з ігровою компанією Epic Games, яка зняла свою легендарну гру Fortnite з Google Play Store, вирішивши створити свій власний магазин і дозволити своїм користувачам завантажувати цю гру, не виплачуючи Google жодних відсотків. Для інших розробників компанія запропонувала комісію в розмірі 12%, що значно нижче, ніж збори Google і Apple.

Цей прецедент може стати однією з найцікавіших тенденцій для майбутніх ігрових застосунків, відкриваючи нові, вигідніші можливості для користувачів і розробників.

Монетизація мобільних ігор

chartboost.com
Фото: chartboost.com

Кожен розробник зацікавлений у тому, щоб отримати дохід від свого застосунку та знайти нові способи монетизації своєї гри, виключивши водночас стягування плати за завантаження, щоб не відлякати потенційного користувача. Однією з альтернативних стратегій монетизації є використання мобільної реклами різного формату, серед яких:

· винагорода за перегляд відео, де рівень залученості користувачів доходить до 92%;

· дохід від відеореклами;

· використання стіни пропозицій під час перегляду програм.

Ці інструменти дають розробникам застосунків можливість отримувати додатковий дохід, водночас не відлякуючи потенційних користувачів високими цінами за завантаження програми.

Cкачівая нову гру, користувачі залишають цінну інформацію

Крім того, щоразу, завантажуючи нову гру, користувачі залишають цінну інформацію, таку, як ім'я, вік, адресу електронної пошти, номер телефону та інші дані, які є істинним скарбом для цифрової індустрії. Аналіз цієї інформації сприяє розкриттю безлічі ідей, які компанії можуть перетворити на мільйони доларів. Така тенденція може стати досить ефективним інструментом отримання доходу для видавців і розробників застосунків.

Інтеграція на платформах соціальних мереж

У наші дні досить велика група людей регулярно використовує соціальні мережі для спілкування з друзями та однодумцями, створюючи численні групи за інтересами. Тут багато хто не тільки спілкується, а й запрошує друзів приєднатися до їхніх ігор, взаємодіяти для досягнення вищих позицій у грі і ділитися новинами з друзями.

Для цього необхідна функція мультиплеєра, що дасть можливість ефективно взаємодіяти всім гравцям. Часто люди проводять багато часу на різних платформах соціальних мереж, і використання такої тенденції дозволить розробникам ігор залучити досить велику аудиторію потенційних користувачів, завдяки інтеграції своїх застосунків.

Хмарні ігри

Розробка хмарних ігор стала новим трендом в ігровій індустрії, на який є дуже великий попит. Багато людей віддають перевагу хмарним іграм через цілу низку причин, серед яких:

· швидкий доступ до ігрового контенту;

· немає потреби піклуватися про місце зберігання;

· не треба постійно завантажувати гру;

· можливість грати в живі гри.

У 2019-му хмарні ігри ще не виб’ються в лідери ігрової індустрії

Це найкращий спосіб використання інноваційних технологій, єдиною вимогою для яких є наявність смартфона і підключення до Інтернету. Хоча, на мою думку, в 2019-му хмарні ігри ще не виб’ються в лідери ігрової індустрії, але у них є далекосяжні перспективи розвитку. Цілком можливо, що Apple зможе залучити нову аудиторію до Apple TV як до ігрової консолі за рахунок хмарних ігор.

Охоплення всіх вікових категорій

Часи, коли розробники орієнтувалися на певні групи користувачів, давно залишилися позаду і тепер створення ігор під певну категорію користувачів, буде для розробника великою помилкою. Кожна гра повинна охоплювати максимально велике коло людей, серед яких можуть бути:

· дівчатка і хлопчики будь-якого віку,

· домогосподарки;

· бізнес-леді;

· робітники та офісні працівники;

· літні люди.

Орієнтування за віком буде величезною помилкою, оскільки у дітей і літніх людей чимало вільного часу, щоб проводити його за захопливою грою.

Підбиваючи підсумки

Ці тенденції розвитку мобільних ігор змінять майбутній вигляд ігрової індустрії. Удосконалена ігрова платформа має надавати захопливі і фантастично привабливі ігрові функції. Безумовно, список тенденцій, що впливають, згодом буде розширюватися залежно від попиту на ринку.

Розробники мобільних застосунків мусять володіти професійними навичками і достатнім досвідом, щоб створити сучасний застосунок, який відповідає вимогам ринку, інакше вони ризикують отримати гру, що матиме незначний попит.

Безсумнівно, що в найближчі роки відбудуться нові зміни на ринку ігрової індустрії, де будуть застосовувати нові стратегії, надійні рішення і привабливі технології, але сьогодні розробникам слід звернути увагу на перераховані вище тенденції.

poster
Підписатись на щоденну email-розсилку
матеріалів розділу Техно
Розсилка про те як технології змінють світ
Щопонеділка

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

Показати ще новини
Радіо НВ
X