Великий бізнес. 10 найбільших угод в ігровій промисловості

1 лютого, 09:03
НВ Преміум
Microsoft купує видавця відеоігор World of Warcraft та Call of Duty (Фото:REUTERS / Mike Blake)

Microsoft купує видавця відеоігор World of Warcraft та Call of Duty (Фото:REUTERS / Mike Blake)

Гроші — це головний показник у будь-якому бізнесі. Чим більше фінансів обертається у певній сфері, тим вона більша і значущіша у світових межах. Доходи та загальний кругообіг валюти наочно демонструють цікавість користувачів до індустрії та стають головними аргументами компаній у спробі залучити нових інвесторів.

Вищезазначене правило поширюється і на розважальні медіа, зокрема ігри. Багато людей помилково вважають, що у цій сфері лідирує кіно. Проте інтерактивні розваги вже давно обігнали головного конкурента та вирвалися у лідери.

Відео дня

2021 року сумарний дохід від ігор становив $180,3 млрд. А кіноіндустрія завдяки прокату заробила лише $21,4 млрд. Є ще стримінгові сервіси, але навіть якщо додати їхні показники, інтерактивні розваги все одно будуть попереду.

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

Показати ще новини
Радіо НВ
X