Як BMW 330e мене ошелешив. І навіщо взагалі потрібні гібридні автомобілі

13 грудня 2019, 10:27
Вы также можете прочесть этот материал на русском языке

У швидку епоху тотального електротранспорту я не вірю. Найближче майбутнє належить гібридам.

Я кілька днів їздив на BMW 330e. Підсумки тест-драйву будуть, як завжди, опубліковані в окремому великому матеріалі. З фотографіями і «багатобуквенними» розмірковуваннями про те, що гібриди це добре, а у виконанні BMW і зовсім відмінно.

Відео дня

Але це трохи пізніше. Коли вляжуться емоції, будуть оброблені фотографії тощо.

А зараз — нотатки на полях.

Динаміка. Тут відмінний дволітровий мотор (184 к.с.) в поєднанні з електромотором, який додає ще 108 л.с. Разом — 292 «конячки», спільними зусиллями бадьоро розганяють легку і досить компактну «трієчку» до 100 км/год за 5,9 сек.

При цьому в русі на «чистій» електриці тяги не менш, ніж на «чистому» бензині.

Електрика. Це перший гібрид на моїй пам'яті, який вміє повноцінно їздити в режимі електромобіля. В тому сенсі, що якщо ви примусово включите режим Електро, то бензиновий мотор не буде задіяний до моменту розряду акумулятора.

Як би ви не гвалтували педаль газу, BMW 330e все одно буде їхати на електриці. Хоч 100, хоч 130 км/год.

Це серйозний крок вперед у порівнянні з більшістю звичайних гібридів, які підключають бензиновий мотор вже після 30-40 км/год.

Гібридний Mitsubishi Outlander PHEV, на якому я їздив недавно, здатний розганятися на електриці приблизно до 80 км/ч.

І буквально всі ці гібриди без коливань підключають бензиновий мотор хоч на швидкості 5 км/год, якщо дуже різко натиснути на газ.

Але не BMW 330e. Якщо включений режим Електро, машина немов забуває, що у неї взагалі є бензиновий двигун.

Смішна витрата. Ні, я так і не досяг заявленої BMW цифри 2,2 л на 100 км в змішаному циклі. Але я вам скажу, що при повністю зарядженій з ранку батареї за цілий день їзди по місту і трошки по трасі я отримав цифру 3,5 л на 100 км.

При цьому я не «пенсіонерив» і не «нудив», а їздив у своєму звичайному стилі.

Ну а коли я протягом двох днів грався з режимом Спорт, включно з  «покатушками» на Бориспільській трасі з максимально можливими для поточної дорожньої обстановки швидкостями як завернув, так?), я отримав 7,5 л на 100 км.

Дуже непогано для авто з 292 к.с. під капотом, я вважаю. Від чисто бензинового авто з такою динамікою і в тій же манері їзди менше 15 л на 100 км я б не чекав.

Прагматизм. Наводжу невеликий сценарій. Я живу за містом і проїжджаю більше 20 км по дорозі до Києва. У режимі Контролю батареї (коли акумулятор заряджається і від двигуна і від рекуперації) за ці 20 км на бензині я отримую близько 7 км запасу ходу на електриці.

І потім в центрі Києва в заторах спокійно пересуваюся без підключення бензинового мотора в режимі примусового Електро. Потім виїжджаю з міста з уже спорожнілим акумулятором, включаю Контроль батареї. І до моменту приїзду до себе вже отримую ті ж 7-8 км запасу ходу на електриці.

Вади. Так, вони тут теж є. Наприклад, дещо жорстка підвіска. Наприклад, BMW 420i Gran Coupe, на якій я їздив якийсь час тому, була більш м’якою. Ну і ціна, звичайно. Точніше, не «звичайно», а «напевно».

Цінник. За BMW 330e зараз просять більше 1,2 млн грн. Уже доводилося чути думку, що це дико дорого за гібридну «трієчку».

Дозволю собі не погодитися. У модельному ряду того ж BMW за ці ж гроші можна купити повнопривідну дизельну 330d xDrive або повнопривідну бензинову 530i.

Але гібридна 330e набагато економічніша. І сухі цифри про динаміку дають лише загальне уявлення. А паровозна тяга електромотора і можливість їздити на чистій електриці — це дуже круті «фішки».

Про все інше — в детальному огляді на НВ Техно найближчим часом.

poster
Підписатись на щоденну email-розсилку
матеріалів розділу Техно
Розсилка про те як технології змінють світ
Щопонеділка

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

Показати ще новини
Радіо НВ
X