Як за допомогою мобільного додатку збільшити повторні продажі. Блог Володимира Бондаренка

10 травня 2018, 08:02

Повторні продажі - ключ до довгострокових відносин з клієнтами. Володимир Бондаренко, СЕО компанії Mauris, розповідає, як отримати повторні продажі за допомогою мобільного додатку. І як мотивувати клієнта його встановити.

Умовити клієнта встановити мобільний додаток - завдання непросте, але це можна зробити за допомогою бонусів. Люди будуть охоче встановлювати додаток, якщо їм за це надати додаткову знижку, а потім нараховувати бонуси за кожне використання.

Відео дня

В особистому кабінеті в додатку зручно зберігати інформацію про покупки, доступні бонуси і знижки. Електронні версії карт і купонів для клієнта набагато зручніше звичайних, адже смартфон завжди під рукою. Впевненість в наявності знижок карти може підштовхнути до нового відвідування вашого магазину.

Якщо впровадити push-повідомлення, відсоток потенційних клієнтів, які повернуться в додаток протягом 30 днів, складе 65%

Оформляти покупки і оплачувати їх за допомогою мобільного додатку теж зручніше, ніж в веб-версії, адже всі процедури відбуваються в одному місці і за пару кліків.

Обмін інформацією - найпопулярніша функція у смартфонів і планшетів. Згідно з дослідженнями, звичайний володар смартфона проводить в месенджерах в межах 10 годин на день. А 88% мілленіалов спілкуються в месенджерах. Позитивний досвід, а також матеріальна і нематеріальна мотивація стимулюватимуть користувачів радити ваші товари і послуги своїм друзям і знайомим. Для цього в додатку повинна бути можливість відправляти посилання на продукт в популярні месенджери і соціальні мережі.

Push-повідомлення: інструкція із застосування

Push-повідомлення - найбільш ефективний інструмент для збільшення повторних продажів через мобільний додаток. Згідно зі статистикою, якщо впровадити push-повідомлення, відсоток потенційних клієнтів, які повернуться в додаток протягом 30 днів, складе 65%. А якщо протягом 90 днів відправляти оповіщення, неважливо персоналізовані чи ні, відсоток повернення користувачів виросте від 3 до 10 разів.

Ці невеликі повідомлення дають можливість достукатися до різних груп користувачів і виконують важливі функції:

  • Нагадують про компанію і послуги. Сьогодні комунікація відбувається за допомогою email-розсилок, SMS-розсилок, повідомлень в Viber або push-повідомлень. Але потреба в поштовій скриньці у більшості користувачів знижується. Viber і SMS-повідомлення - коштують грошей. Push-повідомлення безкоштовні і дають більше можливостей.
  • Мінімізують дії клієнта. По кліку на повідомлення користувач потрапляє прямо в потрібний розділ або до потрібного товару чи послуги.
  • Показують, як клієнт користується додатком і конверсію. Веб-сайт і Google Analytics не дозволяють ідентифікувати користувача, на відміну від програми.
  • Запам'ятовують смаки користувача за попередніми покупкам і допомагають визначати оптимальний час розсилки повідомлень. День і час відправки для кожного користувача розраховуються індивідуально. Розрахунок відбувається виходячи з попередньої активності в додатку і реакції на попередні повідомлення.

У той час як середній коефіцієнт кликабельности email-повідомлень становить всього 3%, той же показник для push-повідомлень може складати від 5 до 30%

Push-повідомлення можна адаптувати під кожного клієнта. Наприклад, відправляти йому знижки на товар або послугу, яким він цікавився раніше. Компанія PushEngage провела дослідження, згідно з яким показник перегляду push-повідомлень досягає 90%. Це в три рази більше, ніж відсоток відкриття листів (всього 30%). У той час як середній коефіцієнт кликабельности email-повідомлень становить всього 3%, той же показник для push-повідомлень може складати від 5 до 30%. Дослідження компанії Mailchimp показало, що нагадування про покинутий кошик за допомогою email-розсилок підвищує продажі на 36,9%. Отже, цей відсоток може вирости як мінімум в 2 рази, якщо використовувати push-повідомлення.

Відправку push-повідомлень можна прив'язати до геопозііі. Смартфон фіксує поточне розташування користувача і, якщо той перебуває в певному радіусі від магазину, push-повідомлення запросить його відвідати торгову точку і отримати найвигідніші умови.

Бізнес-додатки дають дійсно багато додаткових можливостей для взаємодії з користувачем і збільшення повторних продажів. Але пам'ятайте, що перед тим, як приступити до розробки проекту, потрібно визначити цілі майбутнього ресурсу, щоб можливості мобільного застосування відповідали цілям вашого бізнесу.

Автор: Володимир Бондаренко, СЕО компанії Mauris

poster
Підписатись на щоденну email-розсилку
матеріалів розділу Техно
Розсилка про те як технології змінють світ
Щопонеділка

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

Показати ще новини
Радіо НВ
X