Як Apple намагається підім'яти під себе доповнену реальність. Блог Антона Потіхи
Apple представила новий формат файлів для доповненої реальності. Як це допоможе компанії зав'язати екосистему на собі і відірватися від усіх конкурентів.
Минулого тижня Apple оголосила про випуск USDZ - нового формату даних для нової операційної системи iOS 12, розробленої спільно з Pixar. USDZ дає змогу розробникам переносити об'єкти з Photoshop і Dimension у середовище AR. Що це означає для всіх нас?

Коротко - за рік-два для всіх нас буде цілком звично зайти в будь-який інтернет-магазин, вибрати товар, натиснути на спеціальну кнопку і розмістити його на реальну поверхню за допомогою доповненої реальності, щоб краще розглянути.
А також цей товар можна буде відправити поштою, в повідомленні іншій людині, і вона точно так само зможе розмістити цей об'єкт і розглянути його.
Це, звісно, круто і приведе до вибуху доповненої реальності досить швидко. Особисто моя думка, такий формат буде використовуватися і в майбутніх окулярах Apple, які, за чутками, з'являться в 2020 році.
USDZ - це архів, але як кажуть у Pixar, він не використовує шифрування або стиснення, водночас зберігає якість вихідних елементів і не вимагає розпакування.
Особливості містять у собі:
- надійні схеми для обміну геометрією, затіненням і скелетною деформацією;
- високопродуктивний пошук і рендеринг даних;
- можливість упаковувати варіації контенту, користувач може вибрати, спочатку;
- звукову архітектуру, яка досить гнучка, щоб адаптуватися до майбутніх потреб.
Генеральний директор Apple Тім Кук розглядає доповнену реальність як наступний важливий крок для наступного успіху компанії.
У торішньому інтерв'ю Кук заявив: «Я не думаю, що є якийсь сектор або галузь, які не будуть змінені AR». Загалом, Apple, як завжди, намагається зав'язати на собі екосистему, а новий формат USDZ відмінно їй у цьому має допомогти.
Однак, стане цей формат масовим чи з'явиться кросплатформенна альтернатива? Подивимося.
Автор: Антон Потіха, засновник і головний виконавчий директор Arbrowser.co (AR-платформа для e-commerce і retail)
Колонка публікується з дозволу автора.
Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.