Хто насправді купує електромобілі в Україні. Блог Миколи Оліярника
Під час роботи над статтею про реалії електротранспорту я несподівано для себе з’ясував, що на електромобілях в Україні їздять не тільки заможні співвітчизники
До недавнього часу був переконаний, що електрокари – штука дорога. Але знайомий автодилер запевнив мене, що Україна далеко не пасе задніх у питанні розвитку електротранспорту. Згодом я переконався, що так воно є насправді. За підсумками 2016 року наша країна посіла п’яте місце серед найелектромоторизованих держав світу!
На питання: "А хто ж в Україні купує електромобілі?" представник доволі крупного київського автоцентру відповів: "Пенсіонери та власники дач".
На мій здивований вигук: "А непогано у нас живуть пенсіонери!" він делікатно зазначив, мовляв, це діти тих пенсіонерів непогано живуть. І непогано дбають про своїх літніх батьків.
Вигоди володіння електрокаром, зазначив автодилер, очевидні. При середньому запасі ходу від однієї зарядки 150-200 км цього цілком достатньо, щоби добратися з міста на дачу. А в селі поставити автомобіль на зарядку, на ніч – використовуючи нічний тариф.
Наприклад, щоби зарядити найпопулярніший в Україні електрокар Nissan Leaf, потрібно 30-50 грн. Це дозволить проїхати до 150 км. А щоби подолати таку ж відстань на машині з двигуном внутрішнього згорання, потрібно буде витратити вже кількасот гривень.
Ось вам і економія! А пенсіонери - на те вони й пенсіонери, щоби заощаджувати, правда?

матеріалів розділу Техно
Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.