Чому Apple воює з Facebook і чим це закінчиться. Блог Олени Мініч

11 червня 2018, 22:02

Війна між Apple і Facebook за персональні дані перестає бути «холодною» і переходить у стадію палких баталій.

 

І тут, як завжди, дві новини для кожної сторони-учасниці. Так, так, для нас теж. Ми, користувачі і Apple, і Facebook - якраз основна мета цих баталій. Рекламна мета.

AttentionEconomy - основний економічний кит цифрового світу і цифрової економіки. За наші «персональні дані» та «цифровий профіль» борються всі головні рекламодавці. Рано чи пізно користувачі це усвідомлять, і рекламна модель у цифровому світі тоді сильно зміниться.

Відео дня

Якщо зараз таргетованою рекламою забиті всі безкоштовні ресурси, то незабаром реклама буде тільки для тих, кому заплатили за можливість використовувати їхні персональні дані та персональний профіль. І з'явиться нова професія - професійний споживач реклами.

А зараз пошуковики, соціальні мережі і всілякі додатки збирають про вас стільки даних, що ви навіть не можете собі уявити! Терабайти даних про кожного! І вони знають вас краще, ніж ви самі себе. І можуть навіть прогнозувати ваші дії з імовірністю понад 90%. І використовують усе це без вашого відома для продажу вам рекламних повідомлень, товарів і новин. Вони формують вашу реальність і впливають на ваш світогляд.

Але гарна новина для вас - Apple буде впроваджувати новий функціонал, щоб соцмережі, інші програми та браузери не змогли більше збирати про вас дані.

Функціонал називається Intelligent Tracking Prevention, і з його допомогою можна припинити можливість відстежувати ваші лайки, коменти та історію пошуків.
Хоча це буде доступно тільки для Safari, але в мобільному браузингу це майже 52% мобільних користувачів.

А Facebook є чого панікувати, адже без девайса соцмережі не існує. І для них ця новина геть не позитивна.

І друга не позитивна новина для ФБ - за чутками, Apple вирішила створити свій рекламний бізнес і такого потужного конкурента нікому не побажаєш.

Автор: Олена Мініч, радник першого віце-прем'єр-міністра з питань цифрової економіки.

Текст публікується з дозволу автора.

Оригінал

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

Показати ще новини
Радіо НВ
X