Чи зможе Samsung витримати конкуренцію з Xiaomi? Блог Ніни Глущенко

10 липня 2018, 07:02

Китайські конкуренти можуть позбавити Samsung першого місця в світі з продажу смартфонів вже в недалекому майбутньому.

За останні пару тижнів з'явилося кілька цікавих, і на перший погляд не пов'язаних між собою новин щодо компанії Samsung:

Проте, у всіх трьох подій є одне ймовірне і найбільш логічне пояснення. Компанія боїться втратити частки ринку. І основна боротьба за світову частку, цілком ймовірно, буде розвиватися на індійському ринку, про перспективність якого ми вже не раз згадували.

Відео дня

У світі продажі смартфонів не ростуть. Але є окремі країни, де потреба величезна і потенційний ринок теж. Індія, інші країни Азії, що розвиваються, низка країн Латинської Америки і Африки.

Битву за Індію Samsung недавно програла Xiaomi: населення тут бідне, цікавиться дешевої технікою, і у нього є багато альтернатив. Однак це не означає, що в Samsung не спробують повернути собі перше місце. Сила бренду ще збереглася, канали продажів - теж. Тому смартфон на Android Go - це непоганий козир в боротьбі з зухвалим китайським конкурентом, який грає в низькому сегменті.

Те, що продажі флагманів менше прогнозів - не велика біда для Samsung. Як пише Mashable, це все ще велика цифра - це раз. Як ми вже розповідали, це не дуже підриває бізнес компанії, яка заробляє переважно на компонентах - це два. І уповільнення продажів флагманських пристроїв відбувається у Apple теж - це три. Причина для останнього проста - зростає цикл життя і ціна топового смартфона, покупці не бачать сенсу оновлюватися або оновлюються на моделі попередніх поколінь, вони все одно морально застаріють нескоро з урахуванням того, що цікавих і відчутних для користувача проривів в технологіях не відбувається. Флагмани купує найлояльніша і платоспроможна аудиторія.

Топовий сегмент - найцікавіший для виробників. Там найбільша маржа. Недорогі моделі допомагають в захопленні частки ринку, хоча у Samsung відмінно продаються і флагмани. Але якщо верхній сегмент просяде, в середньому у тій же Xiaomi, Honor і інших китайських брендів вже дуже хороші позиції, то сподіватися залишається тільки на бюджетники, які затребувані в країнах, що розвиваються.

Свого часу Samsung втратила китайський ринок - там у компанії близько 1%, хоча навіть така маленька частка від великого пирога - це непогано.

Очевидно, що корейський гігант не хоче повторити історію в Індії, яка стає привабливішою з кожним днем, і спікірувати з топа на дно.

Індія в свою чергу стимулює виробництво всередині країни, для цього піднімаються мита на імпорт компонентів і пристроїв. Xiaomi заради зниження вартості апаратів на цьому ринку відкрила свій завод тут.

Samsung також зможе знизити вартість своїх недорогих смартфонів завдяки заводу (флагманів, до речі, теж, їх компанія також буде виробляти на новому заводі). А для ультрачутливої до ціни індійської аудиторії кожна копійка дуже важлива. Це буде найбільше виробництво в світі, де буде збиратися 120 млн моделей щорічно.

Також, щоб стати ще більш привабливою для неспроможних покупців, компанія випустить на ринок смартфони на Android Go і таким чином зможе конкурувати за частку на цьому ринку з іншими вендорами, які випускають смартфони на цій ОС. І з пристроями на KaiOS.

Програш на індійському ринку з величезною ймовірністю призведе до втрати першого місця в світових продажах.

poster
Підписатись на щоденну email-розсилку
матеріалів розділу Техно
Розсилка про те як технології змінють світ
Щопонеділка

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

Показати ще новини
Радіо НВ
X