Відеофіксація і воднева Toyota. П’ять новин з автосвіту за тиждень

7 червня 2020, 20:47
Вы также можете прочесть этот материал на русском языке

В Україні запрацювала система автоматичного відеофіксації порушень ПДР, а японська компанія Toyota заявила про покупку декількох китайських підприємств для розвитку водневих паливних елементів. Представляємо найцікавіші новини з автомобільного світу за минулий тиждень.

1 Відеофіксація в Україні

СС
Фото: СС

Очевидно, головною новиною для всіх українських автолюбителів на початку літа 2020-го став запуск автоматичної системи відеофіксації порушень правил дорожнього руху.

Відео дня

Тепер водіїв-лихачів в Україні чекають «листи щастя», як і у інших європейських країнах.

Як уже писав НВ, спершу МВС ввело в експлуатацію 20 камер у Києві і 30 - в Київській області, а всього у різних регіонах України планують встановити близько 700 систем відеофіксації.

Крім перевищення швидкісного режиму, камери фіксуватимуть проїзд на заборонний сигнал регулювання дорожнього руху; порушення правил зупинки, стоянки; рух смугою для маршрутних транспортних засобів, тротуарами або пішохідними доріжками; виїзд на смугу зустрічного руху.

За перевищення швидкості більш ніж на 20 км/ч водіїв чекає штраф у розмірі 255 грн, а більш ніж на 50 км/год - 510 грн.

Подивитися актуальну інформацію про свої штрафи можна у електронному кабінеті водія або на сайті МВС. Штраф треба сплатити протягом 30 днів з дати набуття чинності постанови про правопорушення.

Якщо водій сплатить штраф протягом 10 банківських днів з моменту отримання постанови - сума штрафу буде зменшена на 50%.

2 Toyota інвестує у водневі авто

Toyota
Фото: Toyota

Поки Ілон Маск зі своєю Tesla готує революційну акумуляторну батарею для електрокарів, керівництво японського автовиробника Toyota продовжує гнути свою лінію з гібридними і водневими автомобілями.

Так, у модельному ряді Toyota як і раніше немає повністю електричних авто, але зате вже наступного року японці повинні представити друге покоління седана на водневому паливі - Mirai.

У Toyota підрахували, що з урахуванням виробництва акумуляторів і постійних циклів їх зарядки електрикою, електрокари відповідають за викиди у атмосферу приблизно 124 грам CO2 на кожен кілометр. В той же час, воднева модель Mirai викидає близько 120 грам CO2 на кожен кілометр.

Якщо виробляти водень за допомогою поновлюваних джерел енергії - ці цифри можна значно скоротити.

Тому у Toyota нещодавно заявили про придбання відразу п'яти китайських підприємств для розвитку водневих паливних елементів. Нова корпорація з центром у Пекіні називається United Fuel Cell System R&D, і після інвестування у неї $46 млн, Toyota буде володіти 65% всієї компанії.

Зараз основним способом видобутку водню є електроліз - розщеплення води на водень і кисень за допомогою електричного струму. Але такий процес поки малоефективний для виробництва водню у промислових масштабах.

У Toyota планують розвивати такі методи як високотемпературне, фотобіологічне і фотоелектрохімічне розщеплення води на водень і кисень.

3 BMW показала купе четвертої серії

caranddriver.com
Фото: caranddriver.com

Попри те, що німці розвивають як гібридні/повністю електричні, так і водневі силові установки, поки основним паливом для їх авто є бензин і дизель.

Не став винятком і один з найбільш обговорюваних автомобілів останнього часу - нова «четвірка» BMW. Весь минулий рік баварці тизерили аудиторію деякими елементами дизайну нової моделі, а умільці у мережі домальовували весь кузов авто самостійно.

В житті нове купе 4-Series отримало фірмові величезні «ніздрі» решітки радіатора і новий шестициліндровий мотор. Модель побудована на базі седана 3-й серії, але відстань між осями у неї осями зросла на 41 мм, а ширина передньої і задньої колії - на 28 і 18 мм відповідно.

В цілому для авто буде доступно відразу шість двигунів. Базова версія 430i оснащується дволітровим бензиновим мотором з потужністю 255 к. с. і крутним моментом 300 Нм, що дозволяє їй прискорюватися з нуля до 100 км/год за 5,3 секунд.

Ну а нова топова силова установка з рядними шістьма циліндрами і об'ємом три літри пропонується у версії M440i xDrive, забезпечуючи 382 к. с. потужності і 500 Нм крутного моменту. У такій комплектації авто розганяється до «сотні» за 4,3 секунди.

Модель почнуть продавати з жовтня 2020-го. У США за 430i потрібно буде віддати від $45,6 тис., за 430i xDrive - від $47,6 тис., а за M440i xDrive - від $58,5 тис.

4 Нова Toyota Hilux

Toyota
Фото: Toyota

І ще одна новина від японців - днями у Toyota представили нове покоління свого популярного пікапа Hilux.

Так-так, це саме та модель, яка виробляється з 1968 року, і яку ведучі британського автошоу Top Gear у буквальному сенсі намагалися знищити кілька років поспіль.

Дев'яте покоління цього пікапа, або, як його ще називають - Hilux 2021, отримало багато нових брутальних рис, чорні матові вставки обвісу по периметру, і тепер ще більше нагадує американський Ford Ranger.

Ну або більший пікап цього ж бренду - Toyota Tacoma.

Світлодіодні фари, 18-дюймові диски, характерно виділена решітка радіатора - все це додає новому Hilux більше стилю і більше шансів на конкуренцію з оновленим Mitsubishi L200.

Крім базового турбованого 2,4-літрового дизельного двигуна, потужністю 150 к. с., японці додали у новий пікап 2,8-літровий турбодизель, який забезпечує 201 к. с. потужності і 500 Нм крутного моменту вже з 1600 оборотів двигуна на хвилину.

Як і у попередньому поколінні, нова силова установка може поставлятися у парі з шестиступінчастою механічною КПП, або з АКПП теж на шість швидкостей.

Для більшого комфорту у новому пікапі вдосконалили листові ресори і переналаштували амортизатори.

Всередині авто також помітно покращало, отримавши великий сенсорний дисплей для мультимедіа з підтримкою Apple CarPlay та Android Auto. На вибір можна замовити двомісну або п'ятимісну кабіну, а максимальна вантажопідйомність авто складе одну тонну.

Вартість Hilux дев'ятого покоління поки невідома, але початковий цінник авто чекають в районі $34,2 тис. Зараз базова версія Hilux в Україні коштує близько $31 тис.

5 Електричний спорт від Audi

motor1.com
Фото: motor1.com

І трохи екзотики наостанок: фотошпигуни помітили спортивний електрокар Audi e-tron GT у штаб-квартирі Audi у Інгольштадті.

Ця модель повинна стати аналогом першого повністю електричного седана від Porsche - Taycan, який представили у кінці минулого року.

На відміну від Porsche, у концептуальній версії e-tron GT заявили загальну потужність електричної силової установки в 590 к. с., що на 60 к. с. більше, ніж у Taycan.

Повідомляється, що інженери Audi використовують у своєму першому спортивному електрокарі ті ж два електричні мотори, які і використали у Taycan. Судячи з цього, e-tron GT також повинен бути повнопривідним авто.

Навіть через наклеєний камуфляж у новій Audi чітко простежуються риси дизайну Taycan: авто також отримає чотири двері, але буде відрізнятися характерною вузькою і довгастою оптикою Audi.

Експерти припускають, що модель вже готова до виробництва, і її прем'єра повинна відбутися у листопаді поточного року на автосалоні у Лос-Анджелесі.

Якщо його, звичайно, не скасують через продовження пандемії коронавірусу.

poster
Підписатись на щоденну email-розсилку
матеріалів розділу Техно
Розсилка про те як технології змінють світ
Щопонеділка

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

Показати ще новини
Радіо НВ
X