Замовні вбивства і польоти в космос. Кращі рекламні кампанії в ігровій індустрії

26 січня 2018, 21:02

Жоден сучасний продукт не обходиться без рекламної кампанії. Навіть найкраща гра або консоль потребує просування. Багато компаній обмежуються розсиланням консолей і банальними рекламними плакатами. Але деякі використовують воістину творчий підхід.

Сьогодні я розповім вам про рекламні кампанії в ігровій індустрії, які запам'яталися незвичайним підходом.

Sega Mega Drive

Почнемо з рекламної кампанії Sega Mega Drive (Genesis в Америці), і її агресивного маркетингу проти Nintendo. У 1989 році SMD мала аж 16 біт, тоді як Nintendo Entertainment System (NES) – 8. Маркетологи Sega вирішили зіграти на цьому і придумали слоган: "Genesis does what Nintendon't!" (Genesis робить те, що не може Nintendo, – рус.).

Відео дня

Для переконливості маркетологи вигадали термін "вибухова продуктивність". Як приклад показували гру про Соніка, який дуже швидко рухався по екрану.

Навіть після виходу SNES, Sega продовжували акцентувати увагу на "вибуховій продуктивності", з огляду на те, що консолі були практично однакові. У будь-якому випадку це працювало, можна навіть сказати, що тоді світ вперше дізнався про "консольні війни".

Xbox One X

Тепер же повернемося в сьогодення і згадаємо рекламну кампанію Xbox One X. Перед запуском продажів, Microsoft відкрили міні-готель Stay n 'Play. У ньому гравці могли забронювати кімнату і грати всю ніч на новенькому Xbox One X. Акція проходила в Сіднеї з 3 по 5 листопада.

У готелі були присутні тематичні номери, присвячені Forza Motorsport 7, Assassin's Creed: Origins, Call of Duty і Minecraft. Відвідувачам надавали кімнату з Xbox One X, 4K телевізором і аудіосистемою Dolby Atmos.

Для журналістів була окрема програма. Французький підрозділ Microsoft відправляв запрошення пресі, докладаючи цікавий подарунок. Разом із листом-запрошеннями журналісти отримували льодяники зі скорпіоном на паличці. Так, Microsoft вбили відразу двох зайців: підняли хайп і переконали громадськість, що назва консолі – Scorpio.

Mass Effect: Andromeda

Остання гра саги Mass Effect вийшла, м'яко кажучи, не дуже, але рекламна кампанія була непоганою. Щоб підігріти інтерес до Mass Effect: Andromeda, EA зробили цілу програму з підготовки геймерів до польоту в космос.

Компанія відібрала шістьох стримеров Twitch з різних країн світу, які вирушили на підготовку до Європейського космічного агентства. На жаль, стримери не були за межею земного тяжіння, але свої три дні підготовки вони запам'ятають.

Dante's Inferno

Не будемо далеко відпускати ЕА і згадаємо їх рекламну кампанію, присвячену виходу гри Dante's Inferno. Почалося все на Е3 2009 року, куди "електроніки" покликали фейкових віруючих активістів, які виступали проти гри. Вони вигукували різні прокляття в сторону видавця та усіляко імітували обурення.

Наступними під руку видавця потрапили журналісти. З ними EA обігравала тему смертних гріхів, підсовуючи різні випробування. Спочатку їм запропонували розбивати ящики, в яких працівники ЗМІ знаходили записки з обвинуваченням в смертному гріху – гніві. Деякі журналісти отримували конверти з грошовими чеками на $200, так, компанія перевіряла журналістів на жадібність.

Вихід гри також не пройшов без цікавинок. 9 вересня 2009 року EA встановили знижку на гру в розмірі 6 доларів і 66 центів.

Burnout 2: Point of Impact

Не менш веселою була рекламна кампанія Burnout 2: Point of Impact. Видавець гри Acclaim запустив акцію, яка заохочувала дорожні правопорушення в реальному житті. Якщо гравець купив копію Burnout 2, то видавець оплачував його штрафи за перевищення швидкості на території Англії в день виходу гри.

На жаль, акція так і не відбулася – мерія і британська поліція відмовилися влаштовувати Burnout на вулицях країни.

The Elder Scrolls V: Skyrim

Більш веселу і менш деструктивну PR-акцію вигадали маркетологи Bethesda. Компанія пообіцяла довічний безкоштовний доступ до своїх ігор, тим, хто назве свою дитину Довакіном, в честь головного героя The Elder Scrolls V: Skyrim.

На превеликий подив компанії і громадськості такі люди знайшлися. У день виходу гри 11 листопада 2011 року на світ народився Довакін Том Келлермайер. Батьки розуміли на що прирікають сина, і спеціально дали йому середнє ім'я Том. Про це дізналися Bethesda і подарували родині заповітний ключ на довічний безкоштовний доступ до ігор компанії.

Hitman: Absolution

Менш вдало пройшла рекламна кампанія Hitman: Absolution, яка викликала більше роздратування, ніж уваги до гри. Маркетологи Square Enix вирішили залучити соціальні мережі, створивши додаток, за яким можна "замовити" свого друга.

Щоб кілер знайшов зазначену жертву, замовнику пропонувалося назвати особливі прикмети. Тут то маркетологи і проявили кмітливість, додавши в особливі прикмети "кривий ніс", "маленький пеніс", "шрам", "косі очі" і так далі. Звичайно, не всі володіють таким дотепністю, і велика частина "жертв" реально образилася, що викликало сварки. В кінцевому підсумку Square Enix закрили кампанію.

Варто згадати...

Окремо хотілося б згадати рекламні відео до консолей і ігор, але це краще один раз побачити, ніж сто разів прочитати.

Автори хотіли показати бурю емоцій у немовляти, який вперше бачить PS3, але в підсумку просто налякали глядачів. На YouTube цей ролик перезаливають з підписами: "найстрашніша реклама в світі".

У відео Microsoft хотіли показати швидкоплинність буття, але все знову пішло не за планом. Глядачі не сприйняли ідею маркетологів і домоглися заборони трансляції цієї реклами.

Секс може продати все і ігри не виняток. Для реклами Guitar Hero маркетологи попросили Хайді Клум виконати кадри з фільму "Ризикований бізнес". Ролик сприйняли неоднозначно, але актриса сподобалася всім.

Один з найкрутіших рекламних роликів Call of Duty створювався для Modern Warfare 3. Для відео були запрошені живі актори Сем Уортінгтон і Джона Хілла, які зіграли профі і нуба у новій грі.

Хотілося б згадати про рекламний ролик, який отримує звання "Вибір редакції" ігрового розділу НВ. Відео подивилося більше 5 мільйонів людей, з урахуванням, що на каналі destiny всього 750 тисяч підписників.

poster
Підписатись на щоденну email-розсилку
матеріалів розділу Техно
Розсилка про те як технології змінють світ
Щопонеділка

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

Показати ще новини
Радіо НВ
X