Поступається X-Box. Sony розповіла нові подробиці про PlayStation 5
Після серії різних витоків японська компанія Sony провела онлайн-анонс своєї майбутньої ігрової консолі наступного покоління, PlayStation 5.
У презентації провідний архітектор приставки Марк Черні не показав саму PlayStation 5, але розповів про архітектуру апаратної системи.
Цей анонс призначався для конференції GDC, на яку в першу чергу ходять розробники, тому для звичайних споживачів все ж занадто мало інформації - наприклад, не названі вартість консолі і не показаний її вигляд.
Як заявив Марк у своїй презентації, надшвидкісний твердотільний накопичувач PS5 і вбудована система введення / виведення «були розроблені з метою усунення перешкод для гри, зокрема екранів завантаження». За запевненнями розробників, ігрові процеси на PS5 можуть бути плавними і динамічними з майже миттєвою швидкою подорожжю великими ігровими світами. Ця підвищена швидкість дозволить розробникам ігор створювати великі, більш багаті світи без традиційних обмежень.
Консоль отримала виготовлений за індивідуальним замовленням 8-ядерний процесор на базі архітектури AMD Zen 2 з частотою до 3,5 ГГц, який містить GPU з 32 обчислювальними блоками (до 2,23 ГГц) на базі архітектури AMD RDNA 2. Продуктивність графічної підсистеми заявлена на рівні 10,28 терафлопс. Вона виявилася нижче в порівнянні Xbox Series X (12 терафлопс), тим не менше, графіка заявлена як одна з переваг новинки.
«Додаткова потужність графічного процесора забезпечить більш високу роздільну здатність в іграх, але ще однією важливою новою функцією, яка ще більше покращує візуальні ефекти ігор, є трасування променів. Трасування променів імітує, як світло рухається в реальному житті, і як воновідбивається від різних поверхонь. ігри, що використовують цю функцію, будуть рендерити об'єкти набагато точніше і з підвищеною реалістичністю», — розповіли на презентації.
Компанія також заявляє, що продуктивності нової консолі буде достатньо для запуску ігор в роздільній здатності 4K з частотою до 120 кадрів в секунду, а також у 8K.
«Нарешті, ми раді підтвердити, що функції зворотної сумісності працюють добре. Недавно ми поглянули на 100 кращих ігор для PS4, ранжованих за часом відтворення, і ми очікуємо, що майже всі вони будуть відтворюватися при запуску на PS5. Випустивши більше 4000 ігор для PS4, ми продовжимо процес тестування і з часом розширимо охоплення зворотної сумісності», — підкреслили в Sony.

матеріалів розділу Техно
Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.