Сильна стать. Жінки роблять покупки в онлайн-іграх на 79% частіше, ніж чоловіки

21 серпня 2018, 08:50

Згідно з дослідженням, за останній рік донат в онлайн-іграх від користувачів жіночої статі збільшився у два рази. Експерти прогнозують зміни ігрової індустрії.

Як передає The Verge, звіт маркетингової компанії Liftoff демонструє, що жінки на 79% частіше роблять покупки у мобільних додатках, ніж чоловіки.

16,7% часу після установки додатку жінки витрачають на покупки в ньому, що робить їх найціннішим сегментом геймерів для розробників. Хоча, як пишуть автори звіту, створення мобільних ігор, які будуть більш привабливими для жінок, коштує на $0,18 дорожче.

Відео дня

Аналіз статистики 350 додатків з червня 2016-го по травень 2017-го показав, що за аналогічний період в 2017-2018 жінки робили покупки в мобільних онлайн-іграх в два рази частіше.

Ці дані можуть підштовхнути розробників на розвиток категорії ігор, які більше цікаві користувачам жіночої статі, як, наприклад, головоломки.

Звіт також говорить, що користувачі iOS прагнуть витрачати більше, але й розробка додатків з онлайн-покупками для цієї платформи дорожча.

Проте ринок для Android розвивається швидше - приблизно 1,5 млн користувачів активуються щодня.

poster
Підписатись на щоденну email-розсилку
матеріалів розділу Техно
Розсилка про те як технології змінють світ
Щопонеділка

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

Показати ще новини
Радіо НВ
X