Штучний інтелект знайшов унікальний спосіб читерства для старої гри

2 березня 2018, 11:01

Дослідники машинного навчання з Фрайбурзького університету створили штучний інтелект, який навчився використовувати помилки в коді гри заради перемоги.

Комп'ютер знайшов дивний спосіб зібрати 1 мільйон очок в старій грі Q*bert від компанії Atari, пише Business Insider.

Нейронна мережа грала в вісім різних ігор з консолі Atari, в тому числі, в класичну аркаду Q*bert. У ній гравець повинен управляти помаранчевим персонажем в піраміді і ухилятися від атак ворогів.

Відео дня

Замість того, щоб розвивати навички гри, як це робила би людина, нейромережа придумала незвичайну виграшну стратегію: вона знайшла баг в коді гри і скористалася ним для отримання ігрових очок. Хитрість полягала в тому, що в певний час ШІ вчинив самогубство персонажа, яке призвело до проходження рівня.

"Він завершує перший рівень, а потім починає стрибати з платформи на платформу, це здається випадковим. З невідомої нам причини гра не просувається до другого раунду, але платформи починають блимати, і агент швидко отримує величезну кількість очок (близько 1 мільйона для нашого тимчасового обмеження на епізод). Цікаво, що мережа не завжди може використовувати цю помилку в грі", - зазначають розробники.

Раніше НВ повідомляло, що розробники DeepMind створили нейромережу, яка змогла сама навчитися грі в шахи за кілька годин і перемогла кращі аналогічні алгоритми. Після того, як алгоритм AlphaZero ознайомили тільки з правилами шахів, без стратегії, всього за чотири години він освоїв гру в такій мірі, що зміг обіграти найбільш рейтингову шахову програму - Stockfish.

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

Показати ще новини
Радіо НВ
X