Нація геймерів. Скільки українці витрачають часу і грошей на мобільні ігри

28 лютого 2019, 07:00

Експерти з компанії з розробки мобільних ігор проаналізували, скільки в середньому українці грають на смартфонах і як часто роблять покупки в іграх.

За даними аналітичного порталу Statista , глобальний дохід від ринку мобільних ігор в 2020 році складе майже $ 75 млрд. Для порівняння, дохідна частина бюджету України на 2019 рік становить приблизно $ 38 млрд.

Відео дня

Щоб не бути осторонь від світових трендів і розвивати зростаючу ігрову індустрію, українські розробники аналізують ситуацію на внутрішньому ринку і відповідають на запити вітчизняних користувачів.

Компанія-розробник мобільних ігор для iOS і Android-пристроїв Playgendary проаналізувала, скільки українців грає на своїх смартфонах, як довго вони це роблять, скільки грошей витрачають на мобільні ігри, а також що вдає із себе середньостатистичний український геймер.

За даними Playgendary, користувачами тільки їх 11 ігор в 2018 році на платформах iOS і Android стали близько 2,64 млн українців.

Найбільше грають, очевидно, в найбільших за населенням містах країни, - Київ, Харків, Дніпро, Одеса і Львів.

Що стосується мобільних гаджетів, абсолютна більшість геймерів-українців - приблизно 2,05 млн осіб - використовують операційну систему (ОС) Android. Причому, 91% з них грають на смартфонах, і тільки 8,5% - на планшетах.

Серед власників продукції Apple, любителі мобільних ігор зустрічаються майже в чотири рази менше, - близько 583 тис. Чоловік. Правда, така вибірка представлена через переважання пристроїв на Android на українському ринку в цілому.

Cult of Mac
Фото: Cult of Mac

Примітно, що серед "яблучників" майже 22% користувачів вважають за краще грати на планшетах iPad, а решта 78% використовують iPhone.

Середній час, яке українці витрачають на ігри за один раз приблизно однакове у користувачів обох платформ - трохи більше 10 хвилин. Щодня заходять пограти власники iOS і Android також нечасто - в середньому 1,67 рази.

Найбільш поширеним часом доби для ігор виявилися обідній і вечірній проміжки. У період з 11 до 13 і з 18 до 21 годин відбувається п'ята частина всіх ігрових сеансів за добу на двох ОС в Україні.

Якщо говорити про гендерну розподілі, - серед геймерів домінують чоловіки: на Android-пристроях їх майже 70%, а на платформі iOS трохи менше - 63%. При цьому, понад третина грають чоловіків-власників Android мають вік від 18 до 24 років, в той час як основна група гравців на iOS - від 35 до 44 років.

Як виявилося, українці неохоче платять за мобільні розваги: серед клієнтів Apple в Україні покупки в іграх робить кожен 37-й користувач, а серед користувачів Android і зовсім кожен 333-ї.

Android Authority
Фото: Android Authority

Крім цього, "яблучники" платять за ігрові сервіси частіше (близько 2,34 раз на одного користувача) і більше (від $ 1,98 до $ 9,99), ніж шанувальники більш масовою операційної системи в Україні. Середня вартість однієї покупки у власників Android становить $ 3,92, а кількість вкладень в гру на одного користувача не перевищує 1,77 раз.

Статистики по тому хто витрачає більше - чоловіки чи жінки, - на жаль, немає, але, згідно з звітом маркетингової компанії Liftoff, опублікованому півроку тому, жінки на 79% частіше роблять покупки в мобільних онлайн-іграх, ніж чоловіки. Так що не факт, що домінуючі геймери-чоловіки більш марнотратні в ігрових покупках, ніж геймери-жінки, які перебувають у меншості.

Представники Playgendary розповіли НВ, що багато що залежить від самої гри, адже, за їхніми словами, жінки менш схильні грати в стрілялки. Але, зате вони частіше вибирають гіперказуальние гри (наприклад, головоломки), тому там покупок більше у користувачів жіночої статі.

"Прості і зрозумілі ігри стають більш популярними, і цьому є логічне пояснення: світ прискорюється і ускладнюється, а часу стає все менше. Якщо раніше людина відповідала на умовні три листи в день, то зараз - на 33. Казуальні ігри - це швидкий і доступний спосіб зняти стрес. Для гри на приставці вам потрібно дотримати багато умов (знайти час, купить все необхідне), а мобільні ігри дозволяють отримати задоволення за мінімум часу ", - пояснюють фахівці з Playgendary.

Згідно з їхніми даними, український ринок зростає, і користувачі все більше захоплюються мобільним іграми, - це помітно як за кількістю ігрових покупок, так і за часом, проведеним в іграх.

Нагадаємо, пару місяців назад НВ розрахувало середню вартість коштів, які українці повинні витрачати для офіційних покупок відеоігор, фільмів, музики та програмного забезпечення в місяць .

Виявилося, середньостатистичному користувачеві, який планує дивитися кілька фільмів на місяць, купувати пару нових відеоігор, слухати музику і користуватися базовими функціями комп'ютера доведеться віддати близько 1750 грн ($ 65) на місяць.

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

Показати ще новини
Радіо НВ
X