Конкурентів не залишилося. Штучний інтелект обіграв в StarCraft 99,8% гравців-людей

31 жовтня 2019, 18:03

Компанія DeepMind оголосила, що їх алгоритм AlphaStar, розроблений для гри в StarCraft II обіграв 99,8% всіх гравців, що брали участь у турнірі.

Такий результат дає програмі право називатися «Грандмастером», повідомили розробники.

Таким чином, штучний інтелект виявився в «Елітній лізі», в яку входять всього 200 кращих гравців по всьому світу. Це означає, що він обійшов 99,8% активних користувачів Battle.net.

Відео дня

Програма AlphaStar тренувалася, переглядаючи записи матчів кращих кіберспортсменів, граючи проти самого себе за кожну расу і порівнюючи ефективність різних підходів. Весь процес навчання зайняв 44 дня.

Щоб урівняти в можливостях програму і людей, AlphaStar була відповідним чином модифікована. Зокрема, штучний інтелект був навчений грати всіма трьома доступними в StarCraft II расами. Крім того, огляд карти був обмежений таким же рівнем, який доступний людині. Нарешті, діяло обмеження в кількості кліків кнопками мишки — не більше 22 недубльованих дії кожні 5 секунд гри. Це відповідає кількості стандартних рухів при грі людиною.

«Історія прогресу в області штучного інтелекту була відзначена значними досягненнями в іграх. З тих пір, як комп’ютери зламали го, шахи і покер, StarCraft став наступним великим завданням. Складність гри набагато більше, ніж в шахах, тому що гравці контролюють сотні юнітів, більше складна, ніж го, тому що є 10 в 26 можливих варіантів для кожного ходу, і гравці мають менше інформації про своїх супротивників, ніж в покері», — сказав Девід Сільвер, головний дослідник DeepMind в команді AlphaStar.

Проте, програмне забезпечення все ще обмежене вузькою дисципліною, для якої воно призначене. Це тому, що програмне забезпечення не запрограмоване для заміни наборів правил. Замість цього DeepMind і інші дослідницькі інститути використовують навчання з підкріпленням, щоб дозволити агентам зрозуміти, як грати самостійно, тому програмне забезпечення часто розробляє нові і дико непередбачувані стилі гри.

На початку 2019 НВ повідомляло, що програма AlphaStar, розроблена підрозділом Google DeepMind, змогла обіграти двох професійних гравців в стратегію StarCraft II.

Зокрема, в серії тестових матчів AlphaStar переміг Гжегожа Комінца з команди Team Liquid, одного з найсильніших професійних гравців StarCraft в світі.

Показати ще новини
Радіо НВ
X