Як знайти роботу в ігровій індустрії, якщо ви не програміст
Якщо ви думаєте, що домогтися успіхів в ігровій індустрії можна тільки будучи програмістом або дизайнером, ви помиляєтеся. Сьогодні ви дізнаєтеся про професії, які стануть в нагоді в індустрії відеоігор не менш, ніж знавці мов програмування.
Поколінню мілленіалыв не підходить стандартний набір професій. Вони не планують сидіти в задушливих офісах, "крутити гайки" на заводах тощо. Особливо це стосується геймерів, які хочуть пов'язати своє життя з іграми. В основному вони йдуть в програмісти, але невже це єдиний спосіб потрапити в індустрію?
На щастя, для індустрії корисні більшість творчих і технічних професій. Сьогодні ми поговоримо про найцікавіші способи пов'язати своє життя з відеоіграми.
Журналістика

Почнемо зі способу для терплячих. Журналістика – древня професія, але в ігровій сфері вона не так давно. Навіть мої колеги по цеху, коли чують "ігрова журналістика" єхидно посміхаються. У СНД цей напрям слабко розвинений, але за бугром і океаном справи куди кращі. Це також відмінний спосіб перетворити своє хобі на повноцінну роботу.
Але ви повинні розуміти, що мільйони вам не загрожують. Журналістика – це в принципі не прибуткове заняття, за винятком кількох моментів, які псують ремесло. Від вас вимагається знання букв, і вміння складати речення зі змістом. Решта – практика і терпіння.
Робота журналіста оцінюється непогано, але все залежить від видання. На сайтах з пошуку роботи середня ставка – $300 – $400. В основному це віддалена робота з вільним графіком, що відмінно підійде для студента.
Сценарист

Якщо ваша фантазія не поміщається в журналістський текст, то дивимося в бік сценарного мистецтва. Хороший сюжет в іграх – це круто, а талановитих сценаристів гідно оцінюють. Але, як і в будь-якому бізнесі, тут багато ризику через велику конкуренцію, та й любителям слави тут робити нічого. Зазвичай, над сюжетом гри працює кілька сценаристів, імена яких губляться в титрах.
Правда, є одна заковика. В університетах і книгах вчать писати кіносценарії, але до ігор потрібен інший підхід. Сценарист повинен адаптувати сюжет під геймплей, і пов'язати історію з ігровим процесом. Як писав Скотт Роджерс в Level Up! The Guide to Great Video Game Design: "Кожна частина сюжету повинна бути про геймплей". Тому, вивчаючи сценарне мистецтво, погортайте кілька книжок про геймдизайн.
Зазвичай сценаристів беруть на окремі проекти, а праця оплачується на гонорарній основі. Але великі студії хочуть тримати таланти при собі, і використовувати їх, коли це потрібно. Для таких щасливчиків пропонують оклад від $570 до $1000.
Художники і музиканти

Відеоігри – один з видів сучасного мистецтва. Якщо заглибитися, то це вища його форма. Щоб створити відмінну гру, потрібно правильно розпоряджатися музикою, графікою, кіномистецтвом і сценарною майстерністю. Художники і музиканти потрапили в один пункт, тому-що це творці. Ці люди збирають образи в своїй голові, формуючи щось прекрасне. Професіонали своєї справи будуть незамінні в ігровій індустрії.
Візьмемо еталонну на сьогодні RPG "Відьмак 3: Дике Полювання". CD Project зуміли правильно поєднати графіку і музику для створення атмосфери. Саме завдяки художникам монстри в світі Геральта такі моторошні. Музиканти або саунд дизайнери зробили так, щоб битви з тварюками відчувалися епічно і напружено. Музиканти і художники завжди будуть йти пліч-о-пліч в ігровій індустрії, і без них складно створити хороший проект.
Творчі професії також гідно оцінюються. Студії готові платити професіоналам в середньому $1 200 за хороші треки або атмосферні локації.
Актори

Сучасний великий проект важко уявити без акторів. Якщо раніше персонажів малювали з полігонів, то тепер розробники використовують захоплення руху. Актори не просто змушують персонажів рухатися, а дарують їм свої емоції і голос.
Взяти того ж Троя Бейкера, який за свою кар'єру знявся в кількох фільмах, але його заслуги в ігровій індустрії важко недооцінити. Бетмен, Джокер, Джоел, Таліон – це тільки мала частина персонажів, яким він дав харизму і емоції. Чому б вам не стати наступним Троєм Бейкером.
Якщо на пробах ви почули "вірю", то вас оцінять за заслугами. Молодим акторам платять від $100 за знімальний день, а бувалі отримують за зйомки від $1000.
Математик

Від творчих професій перейдемо до більш прагматичних і технічних. Математики – люди, без яких не обходиться навіть найпростіша аркада. Саме вони відповідальні за ігровий баланс, від якого залежить геймплей. Ігрова економіка, розрахунок показників гравця, шкоди від зброї і так далі.
Вчені в країнах СНД отримують не найбільшу зарплату, але в геймдеві їх знання оцінюють добре. Штатним математикам, які працюють пліч-о-пліч з геймдизайнерами платять від $1500 до $1 800.
PR, реклама, маркетинг

Якщо ви вмієте продавати воду потопаючому, то ласкаво просимо в ігрову індустрію. Видавці витрачають величезні гроші на рекламу своїх продуктів і хочуть, щоб це приносило свої плоди. В останні роки ігрова індустрія скочується в комерцію, і експертиза PR-ників, маркетологів і рекламістів дуже до речі.
PR-ники з підвішеним язиком відповідають за зв'язок з громадськістю та журналістами. Ці хлопці знають як привернути увагу гравців до проекту. Рекламники продумують кампанії з просування і креативу як тільки можуть. Маркетолог же знає ринок, і розуміє чого хочуть гравці сьогодні.
Для спеціалістів просування в ігровій індустрії приготовано особливе місце. Зазвичай видавці співпрацюють з PR-компаніями, але найбільші тримають штат. Спеціаліст в цій сфері отримує в середньому $900.
Тестер

Тестер – професія, навколо якої витає безліч міфів. Більше всіх про неї мріють школярі, які вважають, що їм доведеться тільки сидіти і цілодобово грати. Вони мають рацію, але підводні камені придушать їх самовпевненість.
Тестерові й справді потрібно багато грати і частенько не в найкращі проекти. До того ж, їх завдання – пошук багів і помилок гри, а не проста оцінка. Їм доводиться проходити один рівень безліч разів, щоб зрозуміти, чи правильно все працює. Тестерів також недолюблюють програмісти, тому що вони навмисно шукають помилки в грі, які потім потрібно виправляти.
Якщо ви вирішили, що відмінно докопуєтеся до дрібниць, то ласкаво просимо до тестерів. Ненависть з боку програмістів вам компенсують $1 000 на картку.
Контент мейкер або блогер (YouTube, Twitch і т.д.)

Молодняку ... (господи, говорю як старий) більше не цікава звичайна робота. Вони дивляться на успішних блогерів і стримерів, бажаючи такого ж успіху. Популярність вакансії можна порівняти тільки з роботою тестера, а підводних каменів тут не менше.
Створення YouTube-каналу схоже на бізнес. Початківцю блогеру, який хоче перетворити це на роботу, спочатку потрібно вкластися в справу. Потужний комп'ютер і обладнання для запису – стартовий і не дешевий набір для блогера або стримера. Також знадобляться навички диктора і журналіста, для створення хороших сюжетів: балакучих голів, що грають на камер, і так багато.
Якщо ви зважилися почати свій невеликий проект, то у вас два шляхи: забуття і запаморочливий успіх. Для нас актуальний другий варіант, в якому ви зможете заробити від $300 до $500 тисяч. Така велика відмінність пов'язана з непередбачуваністю ринку. Ви можете залишитися на рівні середньостатистичного блогера або відхопити "хайп" як стример Ninja і заробляти $560 тисяч на місяць.
Якщо ваша душа лежить до відеоігор, а фантазія може позмагатися з японськими маркетологами, то ціни вам не буде. Головне – слідувати за мрією і робити те, що подобається. Коли ти любиш свою справу, то зробиш все, щоб стати в ній найкращим.

матеріалів розділу Техно
Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.