Готуйся до війни. Все, що потрібно знати про нову гру Total War: Arena
Гра буде сконцентрована на багатокористувацьких баталіях 10 на 10, де гравці, взявши під командування античні армії, будуть боротися за звання кращого полководця.
НВ поспілкувалося з регіональним директором по оперуваннюTotal War: Arena Олексієм Дьяковим. З інтерв'ю нам вдалося дізнатися: чим розробники будуть дивувати фанатів серії, наскільки free-to-play-модель впливає на баланс гри, плани студії на кіберспорт і багато іншого.
Як зародилася ідея проекту Total War: ARENA?
Total War - одна з найбільш популярних серій в світі і еталон «синглових» військових стратегій в реальному часі. Єдине, чого їй не вистачало, - повноцінної багатокористувацької версії, де потрібно спиратися не тільки на власні вміння, а й на допомогу союзників, і вихід такої гри був всього лише питанням часу.
Для нас велика честь працювати над цим проектом, і ми усвідомлюємо, наскільки це велика відповідальність. Хотілося б сказати спасибі SEGA і Creative Assembly за те, що вибрали нас в якості видавця.

Опишіть сеттинг Total War: ARENA. Які тимчасові епохи охопить гра?
В першу чергу, гра не намагається покрити якийсь конкретний період в історії військових битв. Ми пропонуємо гравцям спробувати себе в ролі легендарних полководців минулого, кожен зі своїми унікальними навичками, так чи інакше пов'язаними з його історичним прототипом.
Кожен з командирів відзначався на полях битв в певний період часу, так що, якщо брати в розрахунок цей показник, в даний момент гра покриває епоху Античності. Але в майбутньому «таймспан» може захопити і середньовіччя.
У розробці беруть участь три студії: SEGA, The Creative Assembly і Wargaming. Як розподілені обов'язки між студіями, хто за що відповідає?
На хлопцях з Creative Assembly повністю лежить розробка проекту. Вони продумують все, починаючи від основ гейм-дизайну і закінчуючи нюансами поведінки та точковим налаштуванням бойових параметрів юнітів.
Гра оперується, буде видаватися і підтримуватися Wargaming Alliance - підрозділом Wargaming, спеціально створеним для роботи з зовнішніми студіями розробки. Це інформаційна і медіапідтримка, робота з ігровим ком'юніті, маркетингові активності і багато іншого.
SEGA в якості власника ліцензії на продукт виступає третім повноцінним партнером в нашій спільній роботі. Це комплексне співробітництво і неоціненний досвід, який допоможе всім сторонам в розробці і видавництві своїх майбутніх ігор.
Скільки людей працює над створенням гри?
Ця цифра залежить від стадії розвитку проекту, але розробкою гри з боку Creative Assembly, наприклад, постійно займається понад 50 осіб.
Хто займає крісло ведучого гейм-дизайнера і хто йому допомагає?
За цей аспект відповідає Габор Берессі, і допомагають йому першокласні фахівці. Всі вони знаходяться в головному офісі Creative Assembly у Великій Британії.

Чи планується в Total War: ARENA сюжетна кампанія. Якщо так, то хто відповідає за сценарій і наскільки важливим буде сюжет?
Total War: ARENA - в першу чергу, стратегічний мультиплеер, в основі якого лежить командна взаємодія, оптимальне використання сильних сторін обраного полководця і нівелювання його недоліків. У нас є думки про створення лора навколо сеттингу гри, але інформацією ми зможемо поділитися тоді, коли прийдемо до фінального рішення.
Попередні матчі серії використовувалися як підручники з історії, чи зможе Total War: ARENA похвалитися тим же?
Звичайно. Історична складова стала однією з найважливіших при роботі над геймплеєм, тому у «Арени» є всі шанси стати черговим навчальним посібником з військової справи Античності.
Які головні геймплейні особливості Total War: ARENA і чи будуть привнесені нововведення в ігровий процес?
По-перше, це необхідність для гравців координувати свої дії з союзниками.
По-друге, на відміну від попередніх частин серії, Total War: ARENA концентрує увагу гравця безпосередньо на боях і розвитку командира і військ, що в оригінальних іграх було дуже цікавою, але ніяк не ключовою активністю.
За останній час гра зазнала ряд змін, включаючи механіку гри полководців і їх розвиток. В цілому ж кожна фракція стала більш унікальною, так само як і доступні їй війська.
Що зі складністю? Наскільки гра підійде новачкам - тим, хто тільки знайомиться з даним жанром?
Ми постаралися зробити так, щоб вхід в гру був максимально простим і комфортним, складність буде поступово збільшуватися в міру переходу гравця на нові рівні прокачування.

Що оцінять фанати серії?
Список буде довгим, тому виділю головне. Нам вдалося зберегти основні механіки, властиві класичним RTS, а також ігор серії Total War. Ми зберегли масштабність битв за рахунок формату 10 на 10. До всього цього ми додали сесійність, що дозволяє отримувати ті ж емоції практично нон-стоп, завдяки коротким ігровим сесіям. І ще один важливий момент: гравці отримають можливість безкоштовного доступу до контенту практично всіх ігор серії.
Як Донат впливатиме на ігровий процес і баланс?
У питанні монетизації Total War: ARENA не буде сильно відрізнятися від інших ігор Wargaming. Наша компанія завжди була відома на ринку своєю м'якою і збалансованою free-to-win-моделлю монетизації, її ж ми будемо використовувати і в нашому проекті. Не можна буде купити собі «300 спартанців» і виходити з трофеями з кожної битви.
Наскільки Total War: ARENA 2017 року відрізняється від початкової ідеї в 2013-му? Що вирізали, а що додали?
Відмінності величезні. Зміни та доопрацювання торкнулися всіх аспектів гри, так як багато зусиль було кинуто на те, щоб знайти грань між зручністю для нових гравців і привабливістю гри для досвідчених командирів. Ми переглянули дуже багато: кількість загонів під управлінням гравця, кількість гравців в командах і багато іншого. І ця робота не закінчена: ми постійно допрацьовуємо гру, і цей процес продовжиться на наступних стадіях розробки.

Чи планується вихід на кіберспортивну арену з даним проектом?
На даному етапі про такі рішення говорити рано. Ми все ще в закритій беті, і наша головна мета зараз - вихід в реліз з цільною, готовою грою, яку прийме наше ком'юніті. Про кіберспорт думатимемо потім.
Total War: ARENA вже анонсована для платформ PC, чи варто чекати виходу на сучасні консолі? Та ж Halo Wars 2 непогано живе на Xbox One.
Тут важливо не розмивати фокус. В даний момент ми зосереджені на виході PC-версії і, як я вже говорив, працюємо над тим, щоб продукт був готовий до релізу. Експансія на інші платформи - це на даний момент питання другого порядку.
Коли відбудеться офіційний вихід гри з бета-тесту в повноцінний реліз?
Реліз гри відбудеться в 2018 році.
Співпраця SEGA, The Creative Assembly і Wargaming буде лише на період створення Total War: ARENА чи гравцям варто чекати подальших спільних проектів?
Головна мета Wargaming Alliance - це робота з іграми, близькими нам по духу. Це, перш за все, сильна стратегічна складова і любов до військової історії. Якщо всі три сторони сильно захочуть, співпраця буде продовжена і в рамках інших проектів, і фактор успішності Total War: ARENA буде грати тут одну з головних ролей.

матеріалів розділу Техно
Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.